گوناگون

خلعتبري:کيفيت لباس‌هاي تيم‌ملي خوب نيست

محمدرضا خلعتبري در مورد شرايط تيم ملي اظهار کرد: شرايط خوبي را در حال حاضر داريم و خودمان را آماده مي‌کنيم تا اردوي اتريش را برگزار کنيم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين افزود: امکاناتي که در اردوي آفريقاي جنوبي داشتيم فوق‌العاده خوب بود و يکي از بهترين اردوهايي بود که تا به حال من گذرانده بودم. در حال حاضر هم بعد از چند جلسه تمرين در تهران شرايط خوبي را داريم و قرار است در اردوي اتريش به آمادگي بيشتري برسيم.

خلعتبري همچنين در مورد مشکلات موجود درباره لباس‌هاي تيم ملي نيز گفت: ديگر از صحبت کردن در اين باره خسته شده‌ايم. واقعا جنس اين لباس‌ها بد است نمي‌دانم چرا عده‌اي از اين شرکت و جنس اين لباس‌ها دفاع مي‌کنند. اگر فکر مي‌کنند ما دروغ مي‌گوييم، مي‌توانند بيايند و ببينند. زماني که در سپاهان بازي مي‌کردم جنس لباس‌هايمان با لباس‌هاي پوما برابري مي‌کرد اما واقعا لباس‌هايي که در تيم ملي استفاده مي‌شود کيفيت لازم را ندارد. چند روز پيش لباس‌ها پس از شست‌وشو آب رفت. اين خيلي بد است.

وي همچنين در مورد شانس تيم ملي براي جام جهاني نيز گفت: مطمئنا شانس داريم و هر تيمي در آن حضور دارد براي موفقيت شانس دارد. ما تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا نتيجه بگيريم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه شنيده‌ايد مسي از بابت اين که لباس ايران را قرار است، نگيرد ناراحت شده است، گفت: صحبت در اين مورد خوب نيست. لباس‌هاي تيم ملي از جنس خوبي برخوردار نيست و ديگر نمي‌خواهم در اين باره صحبت کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا