گوناگون

نمي‌دانم چرا تکليف استقلال مشخص نمي‌شود

منصور پورحيدري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، درباره اينکه چرا تکليف باشگاه استقلال همانند پرسپوليس مشخص نشده است، گفت: نمي‌دانم چرا تکليف هيئت مديره و مديرعامل باشگاه استقلال را مشخص نمي‌کنند. وزارت ورزش و جوانان پس از مشخص شدن تکليف باشگاه پرسپوليس، بررسي شرايط باشگاه استقلال را آغاز کرد اما نمي‌دانم چرا هنوز اعضاي هيئت مديره و مديرعامل باشگاه استقلال را تعيين نکرده‌اند.

به نقل از تسنيم، وي با يادآوري اينکه زمان نقل‌وانتقالالات فصل آينده از اول خرداد 93 آغاز مي‌شود، خاطر نشان کرد:‌ بايد تکليف باشگاه استقلال هر چه زودتر مشخص شود. بحث‌هايي هم در برخي‌ از سايت‌ها در مورد استقلال مي‌شود که مشخص نيست چقدر مي‌تواند به واقعيت نزديک باشد.

مدير فني تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه آيا وزارت ورزش صحبت جديدي با او براي عضويت در هيئت مديره استقلال انجام داده است يا نه، اظهار داشت: خير. فقط 10، 12 روز پيش آقاي خادم تلفني با من صحبت کرد و پرسيد که چرا در جلسه مسئولان باشگاه استقلال با وزارت ورزش شرکت نکرده‌ام و پيگير دلايل استعفايم از عضويت در هيئت مديره اين باشگاه شد. من هم در پاسخ به ايشان اعلام کردم همچنان عضو هيئت مديره هستم و از سمت خود کناره‌گيري نکرده‌ام.

پورحيدري افزود: اينکه من در هيئت مديره باشگاه استقلال حضور داشته باشم يا نه بستگي به تصميمات وزارت ورزش دارد. اکنون مهم ما نيستيم، بلکه آنچه اهميت دارد انتخاب افرادي اقتصادي براي حضور در هيئت مديره باشگاه است، آنهايي که قرار است از استقلال حمايت مالي کنند.

وي درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده که عنوان کرده فصل آينده نياز به استراحت دارد، تصريح کرد: زماني که فصل گذشته هنوز به پايان نرسيده بود، فتح‌الله‌زاده چنين بحث‌هايي را مطرح مي‌کرد اما اکنون از وضعيت او خبر ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا