گوناگون

انصاري‌فرد:3روز است که يک‌رنگ‌جوراب‌مي‌پوشيم

به نقل از فارس، کريم‌ انصاري‌فرد در حاشيه تمرين تيم ملي گفت: بعد از اردوي خوبي که در آفريقاي جنوبي برگزار کرديم اردويي هم در تهران داشتيم که تمرينات بسيار خوب بود و خودمان را براي برگزاري اردو در اتريش آماده مي‌کنيم.

وي در مورد اينکه چقدر بازي با حريفان جام جهاني براي تيم ملي شبيه سازي شده، گفت: سرمربي تيم ملي در اين مورد حريف‌ها را انتخاب مي‌کند و تشخيص مي‌دهد که با چه تيم‌هايي بازي کنيم. ما بازي‌هاي خوبي هم در اتريش داريم.

انصاري‌فرد در مورد البسه تيم ملي گفت: 3 روز است که يک رنگ جوراب مي‌پوشيم، اين جوراب‌ها اينقدر تنگ است که حتي قلم‌بند هم در آنها جا نمي‌شود. هر چه بگوييم مسئولان عليه ما هجمه مي‌کنند و مي‌گويند بازيکنان از جايي تغذيه مي‌شوند در حالي که اينگونه نيست. لباس‌هاي تيم ملي در شأن و شخصيت تيم ملي براي حضور در جام جهاني نيست.

وي در مورد اينکه کي‌روش از بازيکنان خواسته که اين حرف‌ها را بزنند، گفت: کي‌روش اصلا وارد اين صحبت‌ها نمي‌شود. همه بازيکنان در مورد اين مسئله صحبت کرده‌اند ديگر از حرف زدن گذشته است.

انصاري‌فرد در مورد اينکه چگونه مي‌تواند کيفيت بد لباس‌هاي آل‌اشپورت را ثابت کند، گفت: به طور مثال مي‌گويم روز اول به شما يک جوراب ايکس‌لارج مي‌دهند دو روز بعد آن جوراب سايز اسمال هم نيست.

مهاجم ملي‌پوش تراکتورسازي در مورد اينکه اعتماد به نفس لازم براي حضور در جام جهاني را پيدا کردند يا نه، گفت: لژيونرها وقتي به تيم ملي اضافه شوند و بازي‌هاي تدارکاتي هم در اتريش انجام بدهيم مي‌توانيم با قدرت براي حضور در جام جهاني آماده شويم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا