گوناگون

خليليان:براي‌جذب نکونام تماس‌هايي برقرار کرديم

  مهرزاد خليليان در مورد سفرش به برزيل گفت: برنامه سفر به برزيل از يک ماه پيش تنظيم شده بود و قرار است به همراه يکي از اعضاي هيأت مديره به اين کشور برويم و در طي اين سفر دو بازي تيم ملي را هم از نزديک ببينيم. البته با يکي از باشگاه‌هاي سائوپائولو هم قرارداد همکاري امضا مي‌کنيم و در زمينه تبادل بازيکن و مربي با آنها همکاري خواهيم کرد. همچنين با چند بازيکن برزيلي که فيلم بازي‌شان را کادر فني ما ديده و پسنديده هم در اين سفر مذاکره خواهيم کرد تا اگر بر سر مسائل مالي به توافق برسيم آنها را جذب کنيم.

به گزارش فارس، مديرعامل باشگاه سپاهان درباره حضور دو بازيکن اين تيم در تيم ملي و اينکه چقدر اين دو بازيکن شانس بازي کردن در جام جهاني را دارند، خاطرنشان کرد:‌ ما خيلي اميدوار هستيم اين دو بازيکن را در جام جهاني ببينيم. حاج‌صفي در بازي تيم ملي گل زده و پاس گل داده و او اسباب افتخار سپاهان است. رحمان احمدي هم مهره ارزشمندي براي تيم ملي است و شايد در جام جهاني بازي نکند اما هميشه آماده است و زحمات زيادي براي تيم ملي کشيده است و اينکه تيم ملي در جام جهاني حضور دارد تا حد زيادي مرهون زحمات اين بازيکن است.

وي در مورد شايعه حضور جواد نکونام و اميرحسين صادقي در سپاهان براي ليگ برتر چهاردهم گفت: تماس‌هايي در اين رابطه انجام شده و با کادر فني ما هم صحبت کرده‌ايم اما هنوز به نتيجه نهايي نرسيده‌ايم. فعلا اين موضوع در شور و مشورت قرار دارد و نه قطعي است و نه منتفي. در مورد اميرحسين صادقي هم صحبت خاصي نشده و با او وارد مذاکره نشديم.

خليليان در خصوص مهرداد پولادي و اينکه چقدر سپاهاني شدن اين بازيکن جدي است، افزود: مهرداد پولادي هم جزو گزينه‌هاي ماست و اين شانس را دارد که سپاهاني شود. وضعيت اين بازيکن هم در حال بررسي است، البته قرار است از روز يکشنبه کرانچار به اصفهان برگردد و تمرينات تيم هم شروع شود. هرچند که ما به دنبال يکي دو مهاجم ديگر هم هستيم.

مديرعامل باشگاه سپاهان درباره حضور بازيکنان خارجي در اين تيم اظهار داشت: چند بازيکن خارجي از کشورهاي کامرون، نيجريه و … در ليست ما هستند اما خودتان بهتر مي‌دانيد که بازيکن خارجي هندوانه دربسته است اما معمولا سپاهان بازيکنان خارجي خوبي داشته که از نظر فني و اخلاقي مورد تأييد بوده‌اند. اين موضوع براي ما مهم است که از نظر پزشکي، اخلاقي، فني و فرهنگي هم اين بازيکنان به ما نزديک باشند و شاهد بوديد که بازيکنان خارجي سپاهان خيلي کم به حاشيه رفته‌اند.

وي در مورد جذب عبدالله کرمي هم خاطرنشان کرد: ‌او دلش با سپاهان بود، همانطور که رضا نوروزي دلش با پرسپوليس. کرمي پديده‌اي است که شاه‌ماهي نقل و انتقالات بود و او خودش ما را انتخاب کرد. اين بازيکن غيرتمند است و از ياران خوب ما در ليگ بعدي خواهد بود.

خليليان در خصوص شايعه حضور محمد قاضي در سپاهان افزود: محمد قاضي هم به دلايل زيادي جزو گزينه‌هاي ما بوده اما هنوز به جمع‌بندي صد درصد درباره او هم نرسيده‌ايم و وضعيت اين بازيکن در حال بررسي است.

مديرعامل باشگاه سپاهان در مورد اظهارات نظري جويباري در خصوص هادي عقيلي که گفته بود او را جذب نکرديم تا ميانگين سني استقلال پايين بيايد، تصريح کرد: هر تيمي براي داشتن هادي عقيلي به خودش مي‌بالد و اين بازيکن خوش سليقه و سخت‌پسند است که جزو سرمايه‌هاي سپاهان به حساب مي‌آيد. او يک سپاهاني تمام‌عيار است و از وزنه‌هاي مهم ماست و خود او هم تصميم گرفت که با ما بماند. سن در فوتبال تعيين کننده نيست و اين انگيزه و خواستن است که باعث موفقيت يک بازيکن مي‌شود. هادي همواره بهترين نمايش‌ها را داشته و مطمئن باشيد تيم ملي از کمبود او رنج خواهد برد چراکه به دلايلي در تيم ملي حضور ندارد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: کساني که اين حرف‌ها را مي‌زنند خودشان بايد پاسخگوي اين حرف‌ها باشند اما عقيلي براي ما مهره نيست بلکه او براي سپاهان يک چهره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا