گوناگون

خوشحالي کلوزه از رکورد‌شکني براي آلمان

آلمان شب گذشته موفق شد با نتيجه پر گل 6 بر يک ارمنستان را شکست دهد. ميرسلاو کلوزه در اين ديدار موفق شد يکي از گل‌هاي تيمش را به ثمر برساند تا رکورد گلزني در تيم ملي اين کشور را به نام خود ثبت کند. کلوزه با گلزني در ديدار برابر ارمنستان تعداد گل‌هاي زده خود در تيم ملي آلمان را به عدد 69 رساند و با پشت سر گذاشتن گرد مولر به تنهايي رکورددار گلزني در تيم ملي آلمان شد.

ميرسلاو کلوزه پس از پايان مسابقه درباره رکوردشکني در تيم ملي آلمان گفت: “اين رکورد براي من مهم است اما مهم تر از اين رسيدن به فرم ايده‌آل براي جام‌جهاني است که بتوانم براي تيمم گلزني کنم. البته مي‌خواهم هميشه بازي و به تيم کمک کنم. فکر مي‌کنم به تدريج همانطور که مشخص بود به فرم ايده‌آل خود نزديک مي‌شوم.”

کلوزه اولين بار در سال 2001 در بازي مقابل آلباني براي آلمان به ميدان رفت و در همان ديدار نيز موفق به زدن اولين گل ملي خود شد. او هم اکنون 132 بازي ملي در کارنامه دارد.

او همچنين با زدن يک گل در جام‌جهاني 2014 مي‌تواند با رکورد رونالدوي برزيلي در تعداد گل زده در جام‌جهاني برابري کند. کلوزه در حال حاضر 14 گل ملي در کارنامه خود دارد. اين در حالي است که رونالدو 15 بار در جام جهاني گلزني کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا