گوناگون

خوش‌خبر: کیفیت میزبانی برزیلی‌ها در شان لیگ جهانی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خوش‌خبر درباره این مسئله اظهار داشت: یکی از مواردی که در هتل محل اقامت تیم ملی برای ما مشکل‌ساز شد این است که بازیکنان باید در رستوران عمومی مهمانان هتل غذا بخورند درحالی که بر اساس قانون لیگ جهانی، تیم‌ها باید رستورانی جدا از عموم داشته باشند که این مسئله در ایتالیا نیز رعایت شد.

وی ادامه داد: نکته دوم این است که بر اساس قانون لیگ جهانی، تمام اعضای یک تیم باید در یک طبقه هتل اقامت داشته باشند اما برزیلی‌ها تیم ایران را در طبقات مختلف هتل پخش کرده‌اند.

خوش‌خبر گفت: در نخستین روز حضور ما در برزیل که قرار بود تمرین بدنسازی داشته باشیم، یک سالن اختصاصی برای وزنه زدن به ایران داده نشد و بازیکنان مجبور بودند در یک سالن عمومی برنامه‌های بدنسازی خود را اجرا کنند. حتی برخی اوقات ملی‌پوشان مجبور می‌شدند برای استفاده از یک دستگاه چند دقیقه در صف بایستند تا نوبت آنها برسد.

وی افزود: برای تمرین بدنسازی نیز اتاق رختکن مناسبی به ما داده نشد و بازیکنان در شرایط نامناسبی لباس‌های خود را عوض کردند. اتوبوس حامل بازیکنان ایران نیز هر روز برای ورود به سالن تمرین چند دقیقه معطل می‌شود تا نگهبانان سالن درها را باز کنند.

سرپرست تیم ملی تاکید کرد: اینگونه رفتارها در شان لیگ جهانی نیست و برای ما عجیب است. تمام این موارد را برای نماینده فدراسیون بین‌المللی والیبال بیان کردم تا از نارضایتی ما اطلاع داشته باشد که امیدوارم این مسائل را در گزارش خود درباره میزبانی برزیلی‌ها منعکس کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا