گوناگون

دادستان خاش: برقراری امنیت زمینه ساز رونق اقتصادی و توسعه است

81222656 5797988

افشین داش محمدی روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حاکمیت امنیت در هر کشور و منطقه ای ثبات، آرامش و رونق اقتصادی و توسعه را به همراه دارد که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و اقتدار دستگاه قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی ایران اسلامی از کشورهای امن دنیاست.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران امام (ره)و رهبری ادامه داد: شهید بهشتی معمار نوین دستگاه قضایی بود و باید بزرگان درباره شخصیت این مرد بزرگ سخن گویند.

وی تصریح کرد: باوجودی که دشمنان انقلاب اسلامی می خواستند با شهادت مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگانی چون شهید بهشتی که از استوانه های نظام و انقلاب بودند کشور را دچار بحران کنند اما خون پاک و مطهر شهدا از جمله شهدای هفتم تیر موجب تقویت نظام شد.

داش محمدی افزود: ولایتمداری، توجه به اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، حفظ حقوق بشر اسلامی و پاسداشت حقوق شهروندی، ایثار، شهادت، تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، توسعه و تعمیق قانون مداری و استقلال قضایی و حفاظت از امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از اولویتها و اهداف مسوولان و کارکنان حوزه قضایی است.

دادستان خاش اظهار داشت: دستگاه قضایی پناهگاه و ملجا مردم و اقتدار این دستگاه دستاورد سترگ نظام جمهوری اسلامی برای ایجاد امنیت و آسایش در جامعه است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورها دارای امتیازات خاصی است، گفت: در رأس این دستگاه مجتهد عادل، باتقوا و دلسوز قرار دارد و نیروهای کارآمد، مومن، متعهد و متخصص در آن مشغول فعالیت هستند. ک/3

7312 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا