گوناگون

دانش آموزان با فرهنگ جبهه آشنایی پیدا کنند/ حضور 350 هزار دانش آموزان در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی عصر دوشنبه در شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش دانش اموزان در هشت سال دفاع مقدس گفت: برگزاری کنگره شهدای دانش آموز باعث تبیین فداکاری و ایثارگری های دانش آموزان در دوران جنگ تحمیلی می شود.

وی خواستار بررسی راهکارهای تاثیرگذاری معنوی این کنگره بر دانش آموزان شد و اذعان داشت: باید فرهنگ شهادت و ایثار و جنگ در بین دانش آموزان ما ترویج پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان زمان برگزاری این کنگره را سال آینده اعلام و تصریح کرد: دانش آموزان به ویژه مقطه دبیرستان باید در برگزاری این کنگره نقش اساسی داشته باشند.

استاندار کرمان همچنین بر لزوم همکاری تنگاتنگ مدارس برای برگزاری این کنگره به بهترین شکل ممکن تاکید کرد و افزود: در حال حاضر 530 هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول کسب علم و دانش هستند.

وی یادآور شد: اگر حتی 10 درصد از این افراد که آینده سازان مملکت هستند با فرهنگ جبهه آشنایی پیدا کرده و مانوس شوند کاری ارزشمند صورت گرفته است.

رزم حسینی به جنگ نرم دشمنان اشاره و تصریح کرد: برگزاری این قبیل کنگره ها و روشنگری اذهان دانش آموزان در شکست خدعه های دشمنان بسیار تاثیرگذار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا