گوناگون

دستبند پلیس بر دستان 19 شرور در همدان

81226582 5804615

به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ ˈاحمد رحیمیˈ گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از اطلاع از شرارت های پی در پی اعضای یک باند شرارت در شهرستان همدان، شناسایی اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند که در ادامه تحقیقات به عمل آمده و در پی یک عملیات ضربتی یکی از اعضای باند دستگیر شد.

وی گفت: این فرد به اتهام شرارت، ایجاد رعب و وحشت، قدرت نمایی با شمشیر و چاقو و قمه، ایراد خسارت به اموال عمومی و خصوصی، تخریب اموال خصوصی، تجاوز به عنف و غیره دستگیر شد.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوع تیمی مجرب از کارکنان این پلیس، تحقیقات فنی و اطلاعاتی از این شرور را شروع کرد که وی ابتدا با بیان اظهارات کلی و واهی سعی در گمراه کردن ماموران را داشت اما ماموران با پی بردن به نیت وی به طرق دیگری متهم را تحت بازجویی و تحقیق قرار دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه بازجویی های به عمل آمده و با توجه به مستندات جمع آوری شده، متهم به بزه ارتکابی خود معترف شد و اذعان داشت که به منظور قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه با همکاری و همدستی 14 نفر دیگر از اراذل و اوباش شهر همدان مبادرت به شرارت می کرده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با تلاش مضاعف و شبانه روزی و بهره گیری از منابع اطلاعاتی و استفاده از تمامی امکانات موجود در نهایت مخفیگاه های این افراد که عمده آن در نقاط آلوده شهر همدان بود شناسایی شد و پس از اطمینان از حضور آنان در محل، تیم هایی از ماموران این یگان پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اختفای آنها عزیمت و آنجا را به طور کامل محاصره کردند.

وی تصریح کرد: با استفاده از پوشش های مناسب محیطی و محلی محل های مورد نظر تحت مراقب و کنترل کامل قرار گرفت و تمامی تردد ها و رفت و آمدهای صورت گرفته به منازل مورد نظر کنترل شد تا اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی، در زمان مناسب با ورود به مخفیگاه آنان در عملیات نخست شش نفر و در عملیاتی دیگر نیز 9 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند که در هر دو عملیات مقادیر قابل توجهی قمه، شمشیر و چاقو کشف و یک دستگاه خودرو به همراه دو دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

سرهنگ رحیمی در خبر دیگری از دستگیری چهار متهم دیگر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح و حومه شهر همدان در راستای اجرای مبارزه بی امان با اراذل و اوباش خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابتدا سرکرده این باند شرارت را دستگیر و در ادامه پی گیری های به عمل آمده سه نفر از اعضای این باند را در عملیاتی دیگر در یکی از محورهای مواصلاتی همدان دستگیر کردند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان همدان اظهار داشت : ماموران این مجموعه در بازجویی خودروی آنان، سه قبضه اسلحه سرد از نوع قمه و شمشیر کشف کردند.

وی با تاکید بر اینکه همدان محل مناسبی برای جولان اراذل و اوباش نیست اظهار داشت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

طرح جمع آوری اراذل و اوباش که اقدام به استفاده از قمه و چاقو در انظار عمومی، مزاحمت برای نوامیس، سرقت، ایجاد رعب و وحشت و اغفال نوجوانان و جوانان می کنند در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان در مناطق مختلف استان همدان اجرا می شود.

7525/576

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا