گوناگون

دشمن با جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی است

81219987 5793501

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ذبیح الله خدائیان در مراسم افتتاح دفتر دبیرخانه طرح بینش مطهر و پایگاه امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری استان فارس، گفت: استفاده مقام معظم رهبری از تعبیر مدیریت جهادی که مربوط به دوران جنگ و دفاع مقدس است، به معنای آن است که ارزش های این دوران باید حفظ شود.

وی با تصریح اینکه همه مدیران مطیع ولایت باید در جهادی و بسیجی عمل کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب طرح مدیریت جهادی را به دلیل حفظ روحیه بسیجی بیان فرمودند چرا که داشتن همین روحیه باعث پیروزی انقلاب و تثبیت آن شد.

خدائیان خاطرنشان کرد: جنگ جدید و جنگ نرم دشمن بسیار شدیدتر از جنگ هشت ساله است که با حمایت استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز شد؛ چراکه آنجا دشمن مقابل و رودرروی ما می جنگید اما امروز ارتش و قشون دشمن نامرئی و جنگ به صورت رسانه ای و تبلیغاتی با هدف تهی کردن فرهنگ در جریان است.

وی افزود: امروز موشک ها و بمب های دشمن ماهواره ها است چرا که به ارزش های ما حمله می کنند متأسفانه تلاش می شود که فرهنگ غربی را در کشور غالب کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: اگر کشورهای هدف با جنگ نرم دشمن از نظر فرهنگی استحاله شدند با هزینه خود زمینه ورود دشمن را تسهیل و فراهم کرده اند و تنها با کار و مدیریت جهادی و برانگیختن یک عزم ملی می توانیم با حاکم کردن ارزش های انقلاب به مقابله با استحاله فرهنگی بپردازیم و این تنها راه ممکن است.

خدائیان افزود: روحیه بسیجی و شهادت طلبی متعلق به همه است اما ما در دستگاه قضایی بیشتر از هر سازمانی نیاز به گسترش روحیه بسیجی داریم و افتتاح دفاتر پایگاه بسیج و امر به معروف و همچنین طرح بینش مطهر در دادگستری نشان از آمادگی ما در راستای فعالیت فرهنگی و احیای ارزش های ابتدای انقلاب دارد.

همزمان با هفته قوه قضائیه، دفتر معاونت فرهنگی احیای امر به معروف و نهی از منکر، دفتر پایگاه بسیج مجتمع تصادفات شیراز، دفتر خادمین شهداء دادسرای ناحیه دو شیراز و دفتر بینش مطهر در دادگستری استان فارس افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.ک/2

677

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا