گوناگون

دهكده سلامت در اذربایجان غربی احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد آقازاده صبح شنبه در جریان دیدار با مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی در خصوص تامین زمین مورد نیاز برای دهکده سلامت اظهارداشت: برای راه اندازی این دهکده نیاز به تامين سرمايه  و زمين مورد نیاز داریم که امیدواریم با همکاری اداره کل منابع طبیعی بتوانیم اين طرح را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به ابلاغ سیاستهای کلی سلامت توسط رهبر معظم انقلاب و همچنین آغاز طرح تحول نظام سلامت در سراسر کشور امیدواریم مقوله سلامت مورد توجه جدی قرار گیرد.

آقازاده اظهارداشت: در حال حاضر که بحث سلامت اولویت همه مسئولان است در این راستا باید در سطح دانشگاه و واحد های تابعه و نیز سایر بخش های ذیربط برای نیل به اهداف عالی سلامت در استان آذربایجان غربی بهره مند شویم.

مدير كل منابع طبيعي آذر بایجان غربی نیز در این دیدار به با هدف چگونگي تعاملات فيمابين و توسعه همكاريهاي دوجانبه برگزار شد اظهارداشت: اداره كل منابع طبيعي استان براي فراهم کردن بستر توسعه سلامت آمادگي دارد.

علی پیرمرادی با اعلام آمادگي برای توسعه نظام سلامت در استان گفت: این اداره کل آمادگی دارد در راستاي هرگونه طرح ملي بخصوص اجراي طرح ارتقای نظام سلامت استان قدم بردارد.

پزشكيان نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي که براي طرح موضوع احداث دهكده سلامت در اداره كل منابع طبيعي حضور داشت گفت: بستر توسعه اقتصادي و اجتماعي در هر كشور مرهون داشتن عرصه هاي ملي است در این راستا باید از تلاش های این بخش قدرداني كرد.

وي خواستار هر گونه همكاري براي طرح احداث دهكده سلامت در آذربايجان غربي از سوي دست اندركاران شد و ابراز اميدواري كرد كه اين طرح با همراهي همه مسئولان به مرحله اجرا برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا