گوناگون

دومین تمرین تیم امید با حضور کفاشیان برگزار شد

تمرین تیم ملی فوتبال امید در حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و هادی آیت‌اللهی نایب رییس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دومین روز از تمرین تیم ملی فوتبال امید امروز (یکشنبه) از ساعت 18 با حضور 27 بازیکن در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی آغاز شد. علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و هادی آیت‌آللهی نایب رییس فدراسیون، با حضور در این تمرین عملکرد بازیکنان را با نشستن روی صندلی کمپ تمرین‌های بازیکنان را از نزدیک تماشا می‌کردند.

هومن افاضلی عضو کمیته فنی فدراسیون که مدیریت فنی این تیم را تا پیش از حضور نلو وینگادا بر عهده داشت هم در جمع‌شان حاضر بود. او توضیحات فنی را درباره شرایط تیم امید به کفاشیان ارائه کرد. نلو وینگادا به همراه کاروالیو دستیارش و مترجم او در قسمت دیگر صندلی‌های کمپ از بالا نظاره‌گر کار بازیکنان بودند.

تمرین با حضور 27 بازیکن زیر نظر مسعود مقیم دنبال می‌شد که از این 27 بازیکن 4 نفر دروازه‌بان بودند.

کفاشیان از افاضلی خواست گزارشی را از ماحاصل استعدادیابی و تمرین‌های این تیم ارائه کند که افاضلی با اشاره به وینگادا پاسخ داد صاحب تیم آنجا نشسته است می‌توانید از خودش بپرسید.

افاضلی پس از اصرار کفاشیان گفت: ما سه چهار ماه بازیکنان را رصد کردیم و نهایتا سه مرحله اردوی استعدادیابی را در اسفندماه برگزار کردیم. این مراحل با حضور 140 بازیکن انجام شد و ارزیابی‌ را هم درباره بازیکنان تیم ملی سابق جوانان که الان می‌توانند در تیم امید باشند، به دست آوردیم.

افاضلی افزود: پس از بررسی کیفی بازیکنان، برای تک تک آن‌ها پرونده‌های فنی جداگانه‌ای را تهیه کردیم و بازیکنان به چهار دسته A و B و C و D تقسیم شدند. نهایتا دو گروه اول یعنی شامل بازیکنان A و B برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون رجیستر کردیم بنابراین الان کار وینگادا آسان است و می‌تواند بازیکنان انتخاب شده را تمرین دهد.

کفاشیان پس از حضور 45 دقیقه‌ای در تمرین‌های تیم امید، همراه با حضار که مصطفی قنبرپور سرمربی تیم ملی نوجوانان هم به آن‌ها اضافه شده بود، به سمت زمین شماره 2 کمپ یعنی محل اردوی تیم ملی جوانان رفت. کفاشیان از مقابل وینگادا عبور کرد و برایش دست تکان داد و او هم با تکان دادن دست پاسخش را داد.

به محض ورود مسئولان فدراسیون به کنار تمرین تیم جوانان، علی دوستی‌مهر سرمربی این تیم لحظه‌ای تمرین‌ها را متوقف کرد و به همراه بازیکنان به سمت کفاشیان آمدند و به مدت 30 ثانیه با او احوال‌پرسی کردند و مجددا کارشان را از سر گرفتند. مسئولان فدراسیون به مدت 10 دقیقه کنار این تیم بودند.

تیم امید که امروز دومین جلسه تمرینی‌اش را سپری می‌کند، بازی فوتبال به صورت تقسیم شدن به دو تیم 11 نفره را در دستور کارش قرار داده بود تا به نوعی وینگادا نسبت به بازیکنان شناخت بیشتری پیدا کند. بازیکنان خارج از میدان هم به صورت جداگانه با محمدعلی یحیوی مربی دروازه‌بان‌ها و دیگر مربیان ایرانی کادر فنی این تیم تمرین می‌کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا