گوناگون

رئیس شورای شهر کرج: وضعیت نامناسب مراکز درمانی کرج مایه تأسف است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از وضعیت مراکز درمانی این کلانشهر، از نارضایتی شهروندان از نحوه خدمات‌رسانی بیمارستان‌های دولتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه البرز، محمود دادگو، امروز(22مهر)، در نشست مشترک اعضاء شورای شهر کرج با اعضاء هیات رئیسه‌ی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز به عنوان متولی ایجاد، توسعه و نگهداری فضاهای درمانی موظف است به وظایف ذاتی خویش درباره وضعیت نامناسب خدمات بهداشت و درمان البرز، عمل کند و به نگرانی شهروندان در زمینه فقر فضاهای درمانی پایان بخشد، چراکه فاصله حرف تا عمل مسئولان در زمینه ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات‌رسانی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: خوشبختانه رویکرد دولت جدید به نسبت دولت‌های گذشته در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام درمانی و افزوده شدن تخت‌های بیمارستانی و بخش‌های فوق‌تخصصی و تخصصی به بیمارستان‌های موجود جدی‌تر است و امیدوارم در میان‌مدت و بلندمدت شاهد ایجاد تحولات اساسی و دسترسی آسان مردم به خدمات ارزان، باکیفیت و مطلوب پزشکی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در خصوص هماهنگی بیشتر شورای شهر با مراکز درمانی، یادآورشد: شورای شهر به عنوان یک هماهنگ کننده میان آحاد جامعه و بدنه دولت می‌تواند نقش بسزایی در جذب اعتبارات و امکانات لازم مراکز درمانی داشته باشد.

وی در پایان توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در کرج را مهم ارزیابی و اظهار کرد: کمبود مراکز درمانی در کلانشهر کرج، مردم را با مشکلاتی مواجه کرده و آنها مجبورند برای درمان به تهران مراجعه کنند و این امر موجب افزایش بار ترافیکی می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا