گوناگون

راهپیمائی روز قدس باعث افزایش وحدت مسلمین شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور عصر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس استان بوشهر با تاکید بر لزوم توجه و تاکید همگانی بر مسئله وحدت، اظهار داشت: راهپیمائی روز جهانی قدس یکی از مصادیق وحدت مسلمانان در سرتاسر جهان است.

وی بر لزوم برگزاری با کیفیت راهپیمائی روز جهانی قدس تاکید کرد و ادامه داد: مردم ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان همواره در عرصه‌های مختلف حضوری باشکوه داشته‌اند و هرگاه که نیاز باشد صحنه را خالی نخواهند کرد و این موضوع را در برهه‌های مختلف دیده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل چهار کمیته برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی، تصریح کرد: کمیته اطلاع رسانی، کمیته فرهنگی، کمیته امنیتی و کمیته پشتیبانی با مشخص شدن اعضای هر کمیته تشکیل شده است.

وی خاطرنشان ساخت: در این راهپیمایی باید به خوبی شرایط جهان اسلام تشریح و تبیین شود.

تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف بین مسلمانان

پرآور خواستار تلاش همه مسئولان برای ایجاد زمینه حضور گسترده مردم در راهپیمایی شد و افزود: اطلاع‌رسانی و تبلیغات لازم به صورت مناسبی باید در این زمینه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه راهپیمائی روز قدس هر ساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و مردم حضور بیشتری در این راهپیمائی داشته‌اند، اضافه کرد: راهپیمائی روز قدس باعث افزایش وحدت مسلمین شده است و شاهد حضور گسترده ملت مسلمان جهان در این راهپیمائی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف بین مسلمانان، ادامه داد: امسال نیز باید تلاش کنیم تا راهپیمائی روز قدس را باشکوه‌تر از گذشته برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید چهره واقعی اسراییل و اهداف ننگین استکبار برای مردم دنیا افشا شود، تاکید کرد: باید تلاش های دشمنان برای تفرقه و احتلاف‌افکنی بین مسلمانان به خوبی تبیین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا