گوناگون

رسالت مدیران در برابر شهدا در رفتار، کردار و گفتار آنان تجلی یابد

81232788 5815187

به گزارش ایرنا، بیژن زندیه روز پنچشنبه در نشست هماهنگی برگزاری سومین یادواره شهداء بیجار افزود: گرامیداشت و ذکر مستمر نام و یاد شهداء گرانقدر که اغلب از سرداران و فرماندهان دوران حملات ضد انقلاب و جنگ تحمیلی هستند ضروری است.

وی شهدا را الگوی شایسته ای برای جامعه امروز دانست و گفت: جوانان و نوجوانان که دوران اوائل انقلاب و جنگ را درک نکرده اند، نیاز زیادی به معرفی معارف، دیدگاه و مرام شهدا دارند، وظیفه مدیران امروز این است زمینه های مناسب برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب را فراهم کنند.

به گفته زندیه صرف برگزاری یادواره نیز کافی نییت و باید این گرامیداشت و اعتقاد در گفتار، کردار و رفتار مدیران بروز نماید و این مسیر نمی شود مگر با داشتن اعتقاد و ایمان مدیران به راه شهیدان.

زندیه از حضور کمرنگ بعضی مدیران در برنامه های گرامیداشت نام و یاد شهیدان انتقاد کرد و گفت: وقتی مدیر نظام اسلامی خودش در برنامه های نظام شرکت نمی کند چطور باید انتظار داشت، جامعه و جوانانی که دوران انقلاب را تجربه نکرده اند، انقلابی باشند.

فرماندار بیجار به برگزاری کیفی و محتوایی یادواره شهداء بطور مستمر و حداقل دو بار در ماه تاکید کرد و گفت: ما به ذکر نام و یاد شهداء نیاز داریم، آنان به یادواره نیاز ندارند، این ما و جوانان این نظام هستند به ذکر نام شهداء نیاز دارند.

زندیه از بیکاری فرزندان شهدا و اشتغال دیگران انتقاد و به مدیران توصیه کرد در هر صورت باید پدر، مادر و بستگان شهداء در مراجعات اداری مورد تکریم جدی و واقعی قرار گیرند و کسی حق ندارد با آنان برخورد دور از شان خانواده شهداء داشته باشد.ک/3

7350/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا