گوناگون

روستاهای بدون مسجد چهارمحال و بختیاری انگشت شمار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن غلامیان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه روستاهای بدون مسجد چهارمحال و بختیاری انگشت شمار هستند، اذعان داشت: این روستا به علب صعب العبور بودن و قرار گرفتن در کوهستان امکان بردن مصالح را نداشته اند.

وی ادامه داد: این روستاها دارای جمعیت کمی هستند و جاده مناسب برای انتقال مصالح ساختمانی را ندارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری توانسته در سطح کشور رتبه دوم عمرانی را بدست آورد، بیان کرد: این سازمان در حوزه عمرانی در شش ماه گذشته تعهد عمرانی خود را انجام داده و از این تعهد بسیار جلوتر عمل کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 400 درصد کاری از تعهد جلوتر هستیم.

IMG17312089

کمک یک میلیاردی تومانی یک خیر برای توسعه امامزاده لردگان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خیرین امسال در توسعه امامزاده های این استان توجه بسیار زیادی داشته اند، بیان کرد: هم اکنون یکی از خیرین در شهرستان لردگان برای توسعه امامزاده این منطقه بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی ادامه داد: یکی از خیرین دیگر برای توسعه امامزاده شهر کیان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی با اشاره به کمک خیریه دیگری برای گنبد امامزاده نافچ، ادامه داد: این خیر بیش از 400 میلیون تومان برای گنبد این امامزاده هزینه کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری در ادامه یاداور شد: کمک این خیرین جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم امامزاده های دیگر استان نیز با کمک خیرین توسعه یابند.

وی اذعان داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه های مختلفی برای مشارکت برای وقف برای مردم در نظر گرفته است که این برنامه های به زودی اعلام می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا