گوناگون

روند احداث پایگاه امداد هوایی هلال احمر سمنان را بررسی کرد

81221454 5795925

این پایگاه از سال 89 در زمینی به مساحت 10 هکتار در کیلومتر 12 محور سمنان – تهران با تعریف فضاهایی نظیر انبارهای امدادی، آشیانه بالگرد و پد فرود بالگرد و فضاهای جانبی در دست ایجاد است.

مراحل اجرایی شامل دیوارکشی و محصور کردن زمین، احداث نگهبانی، احداث دو فونداسیون سوله انبارها و اجرای و بخشی از محوطه سازی تاکنون با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال انجام شده است.

پیگیری ها برای تامین 20 میلیارد ریال اعتبار احداث آشیانه بالگرد در دست انجام و تخصیص است و نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص پیگیری هایی داشته است.

ساخت انبار امدادی پایگاه بین شهری خرقانی با زیربنای 120 متر مربع با هزینه 540 میلیون ریال نیز آغاز شد.

پد فرود بالگرد پایگاه خرقانی نیز با توجه به موقعیت پایگاه و برفگیر بودن منطقه طبق استانداردهای سازمان امداد و نجات در ابعاد 15 در 15 و برآورد تقریبی 350 میلیون ریال آغاز شده است.

ˈپیرحسین کولیوندˈ رییس سازمان امداد و نجات کشور همچنین روند اجرایی انبار امدادی پایگاه چشمه علی با زیربنای 120 متر مربع در سایت پایگاه جاده ای چشمه علی با اعتبار 690 میلیون را بررسی کرد.

رییس سازمان امداد و نجات کشور از پروژه در حال تکمیل امدادی برای امدادرسانی سریع با استفاده از نرم افزارهای روز دنیا در جمعیت هلال احمر پیشنهادی این جمعیت را مورد بازدید و راهنمایی قرار داد.ک/2

599

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا