گوناگون

زمان نهایی ثبت نام قطعی برای دریافت سهام عدالت در همدان اعلام شد

81228276 5807549

ˈمجید مرادیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نامنویسی برای دریافت سهام عدالت از اواخر سال 84 و در 13 مرحله صورت گرفت که افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و رزمندگان فاقد شغل و درآمد که شش ماه سابقه حضور در جبهه حق علیه باطل را داشتند جزو گروه نخستین بودند.

وی اضافه کرد: روستاییان عشایر، کارمندان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان، ایثارگران و خانواده های محترم شهدا، زنان سرپرست خانواده، کارگران فصلی و ساختمانی، خادمان مساجد و حسینیه ها، طلاب حوزه علمیه، بیماران خاص به ترتیب در مراحل بعدی، اقدام به نامنویسی کردند.

وی گفت: آسیب دیدگان حملات شیمیایی سردشت، کارکنان ستادهای نماز جمعه، روزنامه نگاران، گروه های عمومی شامل قالی بافان شهری، مددجویان زیر پوشش سازمان زندان ها و افرادی که برای دریافت سهام عدالت به رییس جمهوری نامه نوشته بودند از دیگر جوامع مورد هدف برای دریافت سهام عدالت هستند.

مسوول سهام عدالت سازمان امور اقتصادی و دارایی استان همدان اظهار داشت: فرم کنکوری مخصوص سهام عدالت پیشتر از سوی ادارت پست تحویل افراد می شد ولی با توجه به کاهش آماری افراد در لیست انتظار دریافت دعوتنامه، این فرایند هم اینک در شرکت های تعاونی سهام عدالت انجام می شود.

مرادی گفت: در این مهلت زمان علاوه بر کارگران فصلی ، افراد دارای فرم سهام عدالت که در دوره های قبلی موفق به نامنویسی قطعی نشده اند می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: طبق آخرین آمار دریافتی یک میلیون و 219 هزار نفر در این استان نسبت به ثبت نام قطعی برای دریافت سهام عدالت اقدام کرده اند که این آمار هر روز تغییر می کند.

افزون بر یک میلیون و 300 هزار نفر در همدان برای دریافت سهام عدالت نامنویسی کردند و ارزش هر فقره سهام عدالت 10 میلیون ریال است.

7525/576/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا