گوناگون

زمین100هکتاری دفن زباله شهرهای مرکزی مازندران مورد تائید استاندار است

81240759 5828721

ˈجعفر رسولیˈ روز پنجشنبه در حاشیه جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر آمل در محل این شورا به خبرنگار ایرنا افزود: پیگیری های لازم در خصوص واگذاری زمین 100هکتاری جاده بلده به شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در حال انجام است و امیدواریم با پیگیری های استاندار مقدمات واگذاری آن هرچه سریعتر فراهم شود.

وی اضافه کرد: معضل زباله تنها مختص آمل نیست و همه شهرهای شمال کشور با آن مواجه هستند و برای برطرف شدن این معضل ، عزم ملی و همکاری عملی مسئولان استانی به دور از شعارزدگی را می طلبد.

سرپرست فرماندار ویژه آمل به ضرورت واگذاری هرچه سریعتر زمین جدید و مورد نظر دفن زباله در جاده بلده اشاره کرد وادامه داد: زمین 10 هکتاری فعلی دفن زباله شهرستان آمل درمحل عمارت از حدود 30 سال گذشته تاکنون محل انتقال ودفن روزانه حدود 400 تن زباله خانگی، صنعتی از شهرهای آمل، محمودآباد ، دابودشت، هادی شهر، سرخرود، رینه، گزنگ و امام زاده عبداله و 100 روستا شهرستان بوده و با توجه به تکمیل شدن ظرفیت دفن زباله ، ادامه دفن زباله در این مکان یک معضل بزرگ زیست محیطی در منطقه را به همراه خواهد داشت.

رسولی افزود: متاسفانه در حال حاضر ظرفیت این مجموعه اکنون بیش از حد توان آن تکمیل شده و فضایی برای دفن زباله های شهرها و روستاهای این شهرها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه همه ما به مشکل زباله آمل واقفیم و باید اقدام اساسی وفوری برای برطرف شدن آن انجام شود، تصریح کرد : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی قول مساعد دادند ،در صورت واگذاری زمین مورد نظر اعتبارات لازم تامین خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل یادآورشد: معضل زباله آمل فرا شهرستانی است و بایستی با تشریک مساعی مسئولین استانی و شهرستانی ،مشکل زباله هشت شهر مازندران برطرف شود.ک/3

7327/608

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا