گوناگون

سارق سابقه دار به دام مأموران پلیس راه گیلان افتاد

81221063 5795345

سرهنگ ˈمهیار رستگارˈ رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سرنشینان یک دستگاه سواری سمند که زوج جوانی بودند با مراجعه به مأموران گشت ویژه پلیس راه گیلان عنوان کردند که سرنشینان یک دستگاه سواری پژو 405 اموال داخل خودرو آنها را سرقت کرده و متواری شده اند.

وی ادامه داد: با اطلاع از این موضوع، تیم گشت پلیس راه استان مشخصات خودرو را به سایر تیم های مستقر اعلام و کار شناسایی را آغاز کرد.

رییس پلیس راه گیلان افزود: پس از دریافت مشخصات خودرو مذکور توسط سایر تیم های گشتی، یکی از تیم های گشت خودروی سارقان را در حال انجام حرکات مخاطره آمیز رویت و دستور توقف خودرو را صادر کرد اما راننده بدون توجه به ایست های مکرر پلیس با انجام حرکات نمایشی اقدام به فرار کرد.

وی با اشاره به موفقیت پلیس در متوقف کردن خودرو گفت: راننده با به جا گذاشتن خودرو اقدام به فرار از محل کرد که پس از مسافتی دویدن و ایجاد درگیری با مأموران، سرانجام با هوشیاری مأموران پلیس راه سارق دستگیر شد.

رییس پلیس راه گیلان گفت: با حضور شاکیان، سارق مورد شناسایی قرار گرفت و در تحقیقات بیشتر مشخص شد او از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت خودرو و اموال داخل خودرو می باشد که با هوشیاری عوامل پلیس راه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.ک/3

7295/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا