گوناگون

سارق کارت‌های عابر بانک در شهرکرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سارق حرفه‎ای که با شیوه و شگرد خاص اقدام به کش روی و سرقت کارت عابربانک شهروندان می‌کرد توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نورعلی یاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری- اظهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کارت عابر بانک به روش کش روی در سطح شهرستان شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شعبه اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و مأموران کلانتری 13 امام خمینی (ره) قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد سارق با انتخاب سوژه‌های خود به بهانه‌های مختلف سر صحبت را با آنها باز کرده و در فرصت مناسب و با شگردی خاص به روش کش روی کارت عابر بانکشان را ربوده و به سرعت از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: با گذشت 24 ساعت از آغاز تحقیقات پلیس، سرانجام سارق در یکی از محله‌های شهرکرد در حالی که با چهره مبدل و استفاده از کلاه گیس در حال تردد بود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

یاری با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی سارق چندین کارت عابر بانک متعلق به اشخاص مختلف کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم در اداره آگاهی به 19 فقره سرقت اعتراف کرد که پس از معرفی به مراجع قضائی روانه زندان مرکزی شهرکرد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا