گوناگون

سالن مناسب برای خانه کاراته خراسان رضوی نداریم/ برگزاری مسابقات انتخابی استان

سعید رزم آرا در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مسابقات سبک های آزاد کاراته خراسان ضوی خبر داد و افزود: این مسابقات به منظور انتخاب نفرات برتر استان جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می شود.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی عنوان کرد: نفرات برتر این مسابقات که قرار است جمعه ۹ آبان در دو رده آقایان و بانوان برگزار شود بعد از گذراندن یک اردوی یک ماهه در تیم استان اواخر آذر ماه به مسابقات انتخابی در تهران اعزام می شوند.

وی افزود: در این مسابقات ۵۰ ورزشکار بانو در سه وزن و ۱۷۰ ورزشکار آقا در پنج وزن با هم رقابت می کنند و در نتیجه سه نفر از میان بانوان و پنج نفر از آقایان به نمایندگی از هر وزن به اردو راه می یابند.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی عنوان کرد: از هر استانی یک تیم هشت نفره در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت.

عدم پوشش تصویری مسابقات کاراته اسپاسنرها را دور کرده است

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات کاراته در خراسان رضوی گفت: عدم وجود سالن مناسبی به نام خانه کاراته و نبود سالنی استاندارد به منظور برگزاری مسابقات از بزرگترین مشکلاتی است که هیئت کاراته با آن درگیر است.

رزم آرا ابراز کرد: برای برگزاری هر مسابقه  باید بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان هزینه و سالنی را از یکی از ارگان ها اجاره کنیم که هزینه زیادی را در بر دارد.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی با بیان اینکه مدیر کل ورزش و جوانان استان امسال قول مساعدی مبنی بر ساخت و تکمیل خانه کاراته به ما داده اند، اظهار کرد: ساخت چنین مکانی مشکلات بسیاری را از دوش هیئت کاراته استان بر می دارد.

رزم آرا با اشاره به کمبود منابع مالی در اختیار کاراته خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به عدم پوشش خبری و تصویری مسابقات کاراته و عدم آورده مالی برای اسپانسر، آنها هم رغبتی به حمایت از این ورزش نداشته و بیشتر به دنبال ورزش های توپی می روند.

وی ابراز کرد: با مساعدت کوروش صبوریان مدیر کل ورزش استان امسال پیشرفت زیادی در هیئت کاراته اتفاق افتاده و مشکلات ما تا حدی برطرف شده است.

رزم آرا با اشاره به وجود شش هزار ورزشکار در ۷۰ سبک مختلف کاراته در استان افزود: این هیئت بزرگترین هیئت استان است و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مربی مدرک دار در سطح استان در دو رده آقایان و بانوان فعالیت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا