گوناگون

برابر استقلال به دنبال مساوی نیستیم

داوود بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت آماده سازی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا تمرینات منظمی را در زمین تمرینی خود انجام داده و در حال حاضر، حدود یک هفته‌ است که با تیم تمرین می‌کنم و امیدوارم به آمادگی ایده آل که مد نظر کادر فنی است برسم.

وی درباره وضعیت مصدومیتی گریبانگیر وی شده افزود: تلاش زیادی کردم که به ترکیب اصلی صبا برسم البته در بازی با سپاهان هم از ناحیه مچ پا مصدوم بودم و با صلاحدید کادر فنی به میدان رفتم و البته از این که کادر فنی به من اعتماد کرد خوشحالم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: بعد از بازی سپاهان مصدومیت از ناحیه مچ پا مرا بیش از گذشته آزار داد و سپس زانوی من هم دچار آسیب دیدگی شد و تا یکی دو روز پیش مشغول فیزیو تراپی و استخر مشغول بودم تا بتوانم هر چه سریع‌تر به تمرین تیمی برگردم.

بهادری بیان کرد: در شرایط فعلی از نظر میزان آمادگی جسمانی، مشکل خاصی ندارم و برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم، آماده هستم اما حضور در دیدار برابر استقلال یا سایر بازی‌های باقی مانده تا نیم فصل برابر نفت تهران و فولاد خوزستان به نظر صمد مرفاوی بستگی دارد.

وی درباره دیدار عصر جمعه صبا مقابل استقلال در تهران تصریح کرد: بازی برابر حریف نامدار و  بزرگی مثل استقلال دشواری های خاص خود را دارد به خصوص اینکه آن‌ها در جمع تیم‌های بالای جدول هستند و در جام حذفی هم تا یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: با توجه به برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی، آن‌ها برای برد برابر صبا به میدان می‌آیند اما صبا هم در این بازی انگیزه‌های خاص خود را دارد و نمی‌خواهیم شرایط خوب خود و جایگاه‌مان در جدول را از دست بدهیم.

بهادری خاطرنشان کرد: ما ۴ بازی دشوار اما با کیفیت انجام داده‌ایم و از جمع ۱۲ امتیاز ممکن ۱۰ امتیاز آن را کسب کرده‌ایم و پیش بینی من این است صبا از بازی با استقلال امتیاز می‌گیرد اما برای کسب ۳ امتیاز و پیروزی تلاش می‌کنیم و برابر استقلال به دنبال مساوی نیستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا