گوناگون

سرمایه فکری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند

81193212 5747127

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام تیمور علی عسگری شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییسان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان افزود: نمود بارز اقدام بزرگ امام خمینی(ره) پیروزی تفکر بر استبداد بود.

وی یادآورشد: امام خمینی(ره) روش سنتی تفکر دینی را با اندیشه های مدرن در هم آمیخت و نظام فکری قدیم را با تفکر جدید آشتی داد.

حجت الاسلام علی عسگری اظهار کرد: با سرمایه 10 میلیون ریالی امام راحل و همت بنیانگذاران با پشتیبانی و حمایت معنوی مردم، دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت و گسترش یافت.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به شمار می آید و بسیاری از دانشگاه های برجسته منطقه در تلاش برای الگو گیری از سیستم آموزشی آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: پنج میلیون نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده اند و این موضوع افتخاری برای این دانشگاه محسوب می شود.

حجت الاسلام علی عسگری ادامه داد: هم اکنون این دانشگاه افتخار برخورداری از 35 هزار عضو هیات علمی که تعداد آنان با اساتید پاره وقت و مدعو به بیش از 50 هزار نفر می رسد را دارد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: هم اکنون این دانشگاه دارای بیش از 40 هزار کارمند در سراسر واحدهای آموزشی است.

وی افزود: ماموریت اصلی این دانشگاه تربیت نیروهایی متخصص، متعهد، خلاق و نخبه است و برای تحقق این هدف از فراهم سازی هر نوع امکانات و تجهیزات آموزشی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام علی عسگری به برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی برای بهره گیری از توانمندی افراد نخبه به ویژه بانوان در مسند مدیریت اشاره کرد و اولویت مدیریت واحدهای آموزشی این دانشگاه را با افرادی خواند که بتوانند در جهت ارتقای کمی و کیفی دانشگاه گام بردارند.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد : در آینده ای نه چندان دور وابستگی دانشگاه به درآمدهای ناشی از دریافت شهریه کاهش می یابد.

وی به برنامه ریزی برای پذیرش بانوان خانه دار در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و از ارایه تخفیف30 درصدی برای این بانوان در شهریه ها خبر داد.

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان های زنجان ، اردبیل و آذربایجان غربی نیز در این مراسم تمام موفقیت های کنونی جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهدا خواند و بر لزوم قدردانی از این ایثارگری رزمندگان اسلام تاکید کرد.

رسول خدابخش ادامه داد: باید از شهدا در تمامی مراحل زندگی درس عبرت گرفت و زندگی آنان را الگوی راه قرار داد.

در پایان این مراسم از خدمات علیرضا فیروزفر قدردانی و یدالله رجایی به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان معرفی شد.

7319/596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا