گوناگون

سرپرست کمیته امداد: توانمندسازی، نگاه تکریمی است

81227057 5805390

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، ˈحسین انواریˈ این مطلب را شب گذشته در هنگام بازدید از جشن رمضان و نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات طرح های اشتغال خانواده های زیر پوشش حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیان کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های کمیته امداد برای برگزاری جشنهای رمضان در این نهاد گفت: نگاه حضرت امام (ره) در تأسیس کمیته امداد نگاه عزت و کرامت به نیازمندان است و کمیته امداد در این مسیر سعی کرده در تمام برنامه ها کرامت و عزت خانواده را مد نظر قرار دهد.

سرپرست کمیته امداد تصریح کرد: برخی افراد، بانشاط به مشکل نگاه می کنند و این خود باعث خلاقیت در خانواده شده و رشد و آرامش خانواده را در پی خواهد داشت.

انواری اضافه کرد: هدف اصلی ما در این ماه، توجه بیشتر به ایتام و نیازمندان است و تلاش می کنیم که با فرهنگ سازی در این ماه اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی افزود: هم اکنون کارآفرینان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته اند و تلاش می شود که با استفاده از فضاهای به وجود آمده، گسترش کار و اشتغال برای نیازمندان را بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست کمیته امداد با اشاره به بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان گفت: بسیاری از مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد اصفهان از برگزاری نمایشگاه رضایت داشتند و باید این نگاه در همه کشور وجود داشته باشد.

نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات طرح های اشتغال با عنوان « دست خدا » از 11 تا 15 تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان دایر است.

این نمایشگاه در قالب 60 غرفه با هدف معرفی طرح های خودکفایی خانواده های تحت پوشش در آستانه ماه مبارک رمضان به ارائه طرح های اشتغال و عرضه محصولات خانواده های تحت پوشش کمیته امداد پرداخته است.

هم اکنون 95 هزار و 745 خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند.

د/510/607

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا