گوناگون

مسابقات سوارکاری کورس بهاره در تالش برگزار شد

81176139 5716392

به گزارش خبرنگار ایرنا ، عصر شنبه مسابقات سوارکاری کورس بهاره به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر در پیست سوارکاری باشگاه رخش واقع در ساحل قورق تالش برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور مردم تالش و علی فتح الهی فرماندار تالش ، محمدرضا اسکندرپور بخشدار مرکزی ، بابک باباخانی شهردار لیسار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تالش و لیسار برگزار شد ، سوارکاران در زیر بارش باران در دو گروه اسبهای خزری و عرب به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات در گروه اسب های خزری مرحمت سلیمان نژاد و کیوان طباخی به صورت مشترک اول شدند و سلطانعلی صدیقی به مقام سوم رسید.

در گروه اسب های عرب نیز نوید رضایی به مقام نخست دست یافت و مجتبی مهدوی فرد و صادق کامیابی در رده های بعدی قرار گرفتند.

گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا از تالش حاکی از اعزام کاروان نیکوکاری هلال احمر این شهرستان به منطقه محروم و سخت گذر تخته لیسار بخش کرگانرود است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تالش عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعزام کاروان نیکوکاری به منطقه محروم و سخت گذر تخته لیسار بخش کرگانرود گفت: جمعیت هلال احمر جهت پاسداشت هفته صلیب سرخ و هلال احمر اقدام به اعزام یک گروه نیکوکاری با محوریت ویزیت رایگان در مناطقه کوهستانی و محروم تالش کرده است.

علی احمدی افزود: پخش بسته های فرهنگی و لوازم التحریر و بسته های بهداشتی و هدایا در بین دانش آموزان دبستان استقامت تخته لیسار برای دلگرمی و شادی دانش آموزان این منطقه کوهستانی و بخش لیسار از دیگر اقدامات این جمعیت بوده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تالش از بخشدار و دهیار و مسوولان انتظامی و نظامی بخش کرگانرود شهرستان و مهیمانان استانی که در این امر خداپسندانه همکاری داشتند ، تقدیر کرد و خدمت به محرومان و مناطق دورافتاده را توصیه امام راحل ذکر کرد.

شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3

7106 / 535 /695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا