گوناگون

سیاست ما در قوه قضاییه مبارزه با زمین خواری و متجاوزین به جنگل است

81197772 5754998

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈغلامحسین محسنی اژه ایˈ شامگاه چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران استان گلستان افزود: امروز سیاست قوه قضاییه و مسئولین عالی نظام بر این مساله است و با کسانی که اقدام به قطع بی رویه درختان و تجاوز به جنگل می کنند، مبارزه و به شدت برخورد می کنیم.

وی با اشاره به این که ما مدعی حل شدن این مساله در یک روز نیستیم، اظهار کرد: اما عزم ما بر این است و ما از مسئولین قضایی استان و دادستان این موارد را مطالبه می کنیم.

وی ادامه داد: ما نمی گوییم مطلقا از جنگل و یا شن و ماسه استفاده نشود اما سخن این است که چگونه از جنگل استفاده کنیم و استفاده درست و بهینه چگونه است.

به گفته وی، چگونه می توان این استفاده را مدیریت بهینه کرد. بحث عدم استفاده از انفال و اشجار و جنگل و رود نیست بلکه چگونگی استفاده مهم است.

دادستان کل کشور، یادآور شد: براساس جمع بندی که از این سفر داشتم عزم مدیران این استان از لحظه وقوع سیل بر کاهش خسارت بوده و همه مدیران تمام تلاش خود را برای حداقل خسارات در استان داشته اند.

محسنی اژه ای گفت: بیشتر مدیران انگیزه بالایی برای خدمت رسانی داشته اند.

وی افزود: این سفر برای من بسیار مفید بود، زیرا از نزدیک خسارت ها و نقاط آسیب دیده را مشاهده کردم و اگر حجم عظیمی از گزارشات را مطالعه می کردم به این مقدار مساله را لمس نمی کردم، اما در این بازدید ها مسائلی را که ملموس بود برای مقام عالی قوه قضاییه گزارش می دهم.

وی تاکید کرد: هنوز جا دارد که ما از ظرفیت هایمان برای پیشگیری و پیش بینی استفاده کنیم و تقاضای من این است که دو مورد را در اولویت کار خود قرر دهید که اولین مورد آن خانوارهای آُسیب دیده از لحاظ مسکن است و دوم اولویت راه های آسیب دیده استان است.

7467/579

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا