گوناگون

شجاعی: ما برای جذب خانزاده هیچ نامه‌ای به پرسپولیس نزده‌ایم

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز با قاسم حدادی فر صحبتی نکردیم و با وی تسویه حسابی صورت نگرفته اما به گفته ی خوداین بازیکن اولین گزینه‌اش برای بازی تیم ذوب آهن است اما حدادی فر گفته بعد از آنکه از جام جهانی برگردم برای ماندن و نماندنم در ذوب آهن تصمیم می‌گیرم.

وی در رابطه با خانزاده بازیکن پرسپولیس گفت: خانزاده با پرسپولیس قرارداد دارد و خودش تمایل دارد که برای ذوب آهن بازی کند.

وی ادامه داد: ما هیچ نامه‌ای در رابطه با خانزاده به باشگاه پرسپولیس نزده‌ایم و اگر او می‌خواهد به ذوب آهن برگردد خودش باید با باشگاه پرسپولیس صحبت کند و مقدماتش را برای ماندن بچیند.

وی بیان داشت: از 9 خرداد ماه تمریناتمان در ورزشگاه ملت با تعدادی از بازیکنان مد نظر گل محمدی و تعدادی بازیکن زیر 23 سال و زیر 21 سال شروع کرده ایم واز بازیکنانی که تمایل به حضور درباشگاه ذوب آهن هم دارندتست گرفتیم وادامه تمریناتمان از شنبه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از هفدهم تا 29 خرداد در اصفهان اردو خواهیم داشت و پس از آن یک اردو قرار است در کرج داشته باشیم و بعد دوباره به اصفهان برمی‌گردیم. در رابطه با اردوی خارج از کشورهنوز مکان مشخص نیست و تصمیمی صورت نگرفته است.

وی در آخر بیان کرد: صادقی دروازه بان تیم سایپا که بازیکن خودمان نیز بوده است را جذب کردیم و همچنین حق وردی بازیکن تیم ملی جوانان از مشهد را جذب کردیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا