گوناگون

شفاف سازی شرکت فولاد صبانور بیجار در مورد یک خبر

81222241 5797331

به گزارش ایرنا در این جوابیه که در پنج بند تنظیم شده در بند اول آن آمده است: آقای مجتبی ثمره هاشمی هیچ سمتی در شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات نداشته و ندارند و جای تعجب است که شرکت زرین معدن قراکند، چنین اشتباهی مرتکب شده است.

در ادامه این جوابیه آمده است: دیوان عدالت اداری بر اساس مدارک و مستندات موجود دستور موقت صادر نموده تا از تضییع حقوق 85 هزار نفر بازنشسته در دوره رسیدگی جلوگیری به عمل آید ولی اظهارات آقای یزدیان توهینی آشکار به این مرجع قضایی است.

این جوابیه می افزاید: جهت تنویر ذهن اصحاب رسانه و مخاطبین محترم، به اطلاع می رسانیم موضوع محدوده صبانور در شورای عالی معادن مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته و محدوده و حریم مربوطه توسط این شورا که بالاترین مرجع رسیدگی و متشکل از وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و معاونین ایشان و نمایندگان قوای مقننه و مجریه و سایر دست اندرکاران است تعیین شده است و زمانیکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت غیرقانونی در محدوده شرکت صبانور اقدام به صدور پروانه برای شرکت زرین معدن کرد چاره ای جز شکایت به دیوان عدالت اداری برای استیفای حقوق شرکت باقی نماند.

جوابیه شرکت صبانور بیجار می افزاید: سهامدار عمده شرکت صبانور، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات است که سهامدار عمده آن صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد است و عواید حاصله از فعالیت شرکت صبانور صرف پرداخت حقوق و مستمری این قشر زحمتکش می شود در حالیکه سهامداران شرکت زرین معدن چند نفر هستند که برنامه ای جز خام فروشی و انتفاع شخصی ندارند.

در بند آخر این جوابیه همچنین آمده است: در جلسه ای که اقای یزدیان ادعا کرده برای رفع اختلافات تشکیل شده است نماینده ای از شرکت صبا نور حضور نداشته است.ک/1

7346/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا