گوناگون

شهرداری تبریز با تمام امکانات خود از هیئات مذهبی حمایت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی ظهر شنبه در  همایش  هیئات های مذهبی استان گفت:برگزاری با شکوه عزاداری ها به خصوص در ایام محرم، از مهم ترین شاخصه های مردم غیرتمند و مومن تبریز بوده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مداحان و شعرای آیینی نقش بسیار مهمی در ماندگاری این شاخص دینی داشته اند اظهار داشت: شهرداری کلانشهر تبریز در کنار سایر سازمان ها و نهادها سعی می کند که از تمامی امکانات خود در این زمینه استفاده کند.

نجفی در همین راستا اظهار داشت: معاونت فرهنگی شهرداری تبریز موظف شده است که چهره شهر را از ابتدای محرم سالجاری تا پیان ماه صفر ، متناسب با عزاداری، تزیین کند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم افزایش وحدت مسلمانان در شرایط حساس کنونی تصریح کرد: در اکثر برهه های تاریخی، بزرگترین ضربه به اسلام توسط افراطیون وارد شده است و دسته جات حسینی باید تلاش کنند که از ذکر مطالب تفرقه انگیز خودداری کنند.

 نجفی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به مداحان هیئات حسینی استان گفت: هر کجا احساس کردید که شهرداری تبریز می تواند بر ای بهتر و با شکوه تر برگزار شدن عزاداری ها کمک کند حتما به معاونت فرهنگی شهرداری کلانشهر تبریز منعکس کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا