گوناگون

شهرداری منطقه سه کرج، برق یک مجتمع 32 واحدی راقطع کرد

81238361 5824606

آنان در تماس تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کردند، برق این مجتمع از سه روز پیش قطع شده و مردم دراین هوای گرم تابستانی و ماه روزه داری با مشکل مواجه شده اند.

ˈسیدالله شیدایی ˈ یکی از ساکنان این مجتمع گفت : با قطع برق ، آب طبقات بالای مجتمع نیز دچار قطعی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری بدون اطلاع قبلی با همکاری اداره برق ، اقدام به قطع برق این مجتمع مسکونی کرده است، افزود: قطع برق 32 خانوار با جمعیتی حدود 120 نفر در فصل گرما و ماه روزه داری جای تامل دارد.

شیدایی گفت: 10 سال پیش مردم واحدهای مسکونی این مجتمع را از فردی به ˈج – الف ˈ خریداری کردند که اکنون پس از سالها مسوولان شهری اعلام می کنند این فرد به شهرداری بدهکار است.

وی ادامه داد: شنیده ها حاکی است که سازنده این مجتمع به اتهام کلاهبرداری در زندان بوده که به تازگی با قرار وثیقه آزاد شده است.

شیدایی اظهار کرد: هرچند ممکن است این فرد در پرداخت بدهی خود به شهرداری تعلل کرده باشد، نباید مسوولان دراین موقع از سال برق و آب تعدادی خانوار بی گناه که در میان آنان کودکان ، افراد بیمار خاص و جانباز وجود دارد، قطع کنند.

همچنین ساکنان این مجتمع اعلام کردند تاکنون چندین بار با مسوولان شهری و اداره برق تماس تلفنی گرفته اما بی نتیجه بوده است.

پیش از این شهرداری منطقه سه کرج برق یک مجتمع 120 واحدی در فردیس را به خاطر بدهی قطع کرد که با وساطت ایرنا مشکل مرتفع شد.

ˈمحمدرضا سیفی ˈ شهردار منطقه سه کرج دراین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: برق این مجتمع به دلیل بدهی حدود یکصد میلیون تومانی ماده صد با هماهنگی مقام قضایی آن قطع شد.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل باید یکی از ساکنین به نمایندگی از مجتمع به شهرداری مراجعه کند و ضمن توافق نسبت به پرداخت این مطالبه برای اتصال دوباره برق آن اقدام شود.

سیفی گفت: شهرداری اکنون با مشکل مالی مواجه است و بخش عمده اعتبارات برای اجرای پروژه های عمرانی و جمع آوری زباله از محل همین درآمدها تامین می شود.

شهرستان فردیس با 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد که خدمات شهری بخش مرکزی بر عهده شهرداری های مناطق سه و 10 کلانشهر کرج است.ک/4

7417/ 691

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا