گوناگون

صبای قم مهاجم داماش گیلان را جذب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه صبا در ادامه تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر، مهاجم فصل قبل تیم فوتبال داماش گیلان سقوط کرده به دسته اول جام آزادگان را برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جذب کرد.

در حالی که مهلت نقل و انتقالات چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز اول خرداد ماه آغاز شده و تا حدود 6 هفته دیگر ادامه خواهد داشت، صبای قم نیز همچنان برای جذب بازیکنان مورد نظر خود در تلاش است.

در حالی که تیم‌های مختلف لیگ برتری این روزها با شایع کردن خبرهای مختلف مبنی بر جذب فلان بازیکن مطرح لیگ برتری سر و صدای خاصی به پا کرده‌اند، اما تیم فوتبال صبای قم امروز برای جذب چهارمین بازیکن لیگ برتری نیز اقدام کرد و امین متوسل زاده را از تیم فوتبال داماش گیلان به خدمت گرفت.

امین متوسل زاده از بازیکنان فصل گذشته تیم آبی پوش داماش گیلان است که با دو سرمربی یعنی افشین ناظمی و علی نظرمتوسل زاده در ترکیب تیم داماش گیلان به عنوان یک مهاجم گلزن در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به میدان رفت و حالا چهارمین بازیکن جدیدی است که از سهمیه لیگ برتر برای لیگ چهاردهم با نظر مساعد کادر فنی صبا، به جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی ملحق شد.

با نظر عبدالصمد مرفاوی و موافقت مسئولان باشگاه صبای قم، این باشگاه با امین متوسل زاده بازیکن جدید خود برای یکسال به توافق رسید تا این بازیکن به عنوان یکی از خریدهای صبا در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد.

متوسل زاده در مسابقات جدید لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به عنوان مهاجم در حالی برای صبا بازی خواهد کرد که صبایی‌ها در نقل و انتقالات لیگ برتر کیوان امرایی و غلامرضا عنایتی دو مهاجم فصل قبل خود را از دست داده‌اند.

امین متوسل زاده در حالی برای تیم صبای قم در فصل جدید لیگ برتر به میدان خواهد رفت که صبای قم به غیر از عنایتی و امرایی، اکبر صادقی را نیز را در نقل و انتقالات از دست داده است و جالب این است که هر سه بازیکن راهی پدیده خراسان شده اند.

خرید جدید صبا از داماش گیلان چهارمین سهمیه لیگ برتری این تیم با توجه به قوانین نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر دوره چهاردهم به شمار می‌رود و صبا می‌تواند 2 بازیکن لیگ برتری دیگر نیز برای لیگ جدید به خدمت بگیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا