Mihanpostگوناگون

صدای بلند یک نماینده به معنای صدای کل مجلس نیست/ تشریح جلسه اخیر معاونین پارلمانی با رئیس مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اقدام برخی از نمایندگان نسبت به نوشتن نامه و ایراد گرفتن از وزرا مانند سئوال از وزیر اطلاعات گفت: چند وقت پیش سئوال هایی را از آقای علوی وزیر اطلاعات مطرح کردند و ایشان نیز به جلسه کمیسیون رفت و مسائل را توضیح داد و موضوع مهمی نبود.

انصاری افزود: چند نفری در مجلس هستند که به این مسائل علاقه مندند و دائما سئوال هایشان را تکرار می کنند البته دولت هم به سئوالات پاسخ می دهد.

وی با اشاره به سئوال نمایندگان از وزیر اطلاعات ادامه داد: آن ۲۱ سئوالی نسبت به وزیر اطلاعات مطرح شد به جز یکی دو مورد آن مابقی سئوال ها هیچ ارتباطی با حوزه مسئولیت آقای علوی نداشت اما در عین حال دولت از پاسخگویی به مردم استقبال می کند و هیچ مشکل خاصی در این مورد ندارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس خوب است گفت: مجلس ۲۹۰ نماینده دارد و تنها این ۴۰ نفر عضو مجلس نیستند.

وی با بیان اینکه صدای مجلس تنها صدای ۴۰ نفر نیست، گفت: نمایندگان باید بدانند که هر کسی که اعتراض می کند و یا صدای بلندتر دارد به معنای صدای کل مجلس نیست.

انصاری خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان نسبت به مسائل کلیدی، نقطه قوت های دولت بخصوص در مسائل سیاست خارجی، مذاکرات هسته ای و مسائل اقتصادی و فرهنگی دائما دغدغه دارند و دائما سئوال می کنند و الزاما صدای آنان صدای کل مجلس نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با اشاره به دیدار معاونین پارلمانی وزارتخانه ها با لاریجانی گفت: ما دیدار های ادواری با هیات رئیسه مجلس داریم و این دیدارها در راستای تعامل با مجلس است.

وی با اشاره به دیدار اخیرش با لاریجانی گفت: این دیدار خوبی بود و آقای لاریجانی پیشنهادهایی به ما دادند در خصوص اقتصاد مقاومتی و سیاست های مربوط به آن نیز صحبت هایی شد و مقرر شد که این گونه جلسات ادامه یابد.

انصاری با تاکید بر اینکه دولت و مجلس به دنبال تعامل هستند گفت: راهبر دولت و مجلس در ابتدا هم همین بود که عالی ترین سطح همکاری را با یکدیگر داشته باشیم چرا که خواسته مردم از دولت و مجلس همین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا