گوناگون

صدای شکستن قامت بلوک غرب و جهان سلطه شنیده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله غلامعلی صفايي بوشهري ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان اقشار مختلف سپاه استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: عید غدیر روزی بسیار بزرگ برای مسلمانان است و معیار و میزان شناخا اسلام ناب است.

وی سپاه پاسداران و بسیج را یکی از هدیه‌های خداوند به انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: یکی از مهمترین ارکان هندسه نظام اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که باعث شده تا این نظام و انقلاب از چالش‌های پیش روی خود عبور کند.

افزایش قدرت سپاه به معنای افزایش قدرت انقلاب است

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بهود کمی و کیفی قدرت سپاه، تصریح کرد: افزایش قدرت سپاه به معنای افزایش قدرت انقلاب است و همین موضوع سبب شده است تا دشمنان نظام و ضد انقلاب داخلی و استکبار جهانی سر سازشی با سپاه نداشته‌اند.

وی حمایت از سپاه را واجب و تضعیف آن را حرام دانست و خاطرنشان ساخت: حامیان سپاه از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت و اسلام و این انقلاب حمایت می‌کنند و مخالفان سپاه نیز با اصل انقلاب مخالف هستند.

IMG15404263

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه سپاه پاسدارن حافظ انقلاب است ادامه داد: سپاه همواره در کنار مردم بوده است و از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و این محبوبیت یک نعمت برای همه ایران است.

جهان در آستانه تحول عظیمی قرار دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جهان در آستانه تحول عظیمی قرار دارد که تاریخ را تغییر می‌دهد و در قالب این تحول‌ها، کم کم صدای شکستن قامت بلوک غرب و سرمایه داری و جهان سلطه شنیده می‌شود.

نماينده ولي فقيه در استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی در طول تاریخ تاکنون به این میزان اقتدار و عزت و استواری دست نیافته بوده است، تصریح کرد: در تاریخ حیات آمریکا و اروپا هیچگاه جهان غرب به این درجه از ضعف در تمامی درجه‌ها مشاهده نشده است.

جهان سلطه و جبهه ضد انقلاب جهانی هر روز ضعیف‌تر می‌شوند

وی با بیان اینکه بنیان های بنای دشمنان این انقلاب مرتب دچار سقوط و ریزش هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران اوج ولایت و ولایتمداری است به همین خاطر همواره رو به جلو و پیشرفت است و جهان سلطه و جبهه ضد انقلاب جهانی هر روز ضعیف‌تر می‌شوند.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی و انقلاب اسلامی و ارزش های آن روز به روز قوی‌تر، پرنورتر و گسترده‌تر می‌شود، خاطرنشان ساخت: دشمنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند اما خواست خدا غیر این است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا