گوناگون

عبداللهیان: مقاومت تل آویو را پشیمان می‌کند

396075 884معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی تصور نکند با سوء استفاده از شرایط منطقه می‌تواند به حملات علیه غزه ادامه دهد و گروه‌های مقاومت فلسطینی به زودی تل آویو را پشیمان خواهند کرد.

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تصور نکند با سوء استفاده از شرایط منطقه می‌تواند به حملات علیه غزه ادامه دهد.

وی اضافه کرد: آنها به زودی خواهند دید واکنش گروه‌های مقاومت فلسطینی، تل آویو را پشیمان خواهد کرد.

معاون وزیر خارجه با ذکر این نکته که دشمنان منطقه با ایجاد درگیری بین مسلمانان در سوریه و عراق و منطقه، تلاش دارند اولویت اول جهان اسلام یعنی موضوع فلسطین را به حاشیه برانند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت با قدرت ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی از صبح دیروز (سه‌شنبه) دوره تازه‌ای از حملات تجاوزکارانه خود به نوار غزه را آغاز کرده که در نتیجه آن تاکنون ۴۹ فلسطینی شهید و بیش از ۳۵۰ نفر مجروح شده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حملات خواستار واکنش جدی کشورهای عربی و اسلامی و نهادهای حقوق بشری برای مقابله با این اقدامات جنایتکارانه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا