گوناگون

فان خال: روحيه تيمي ما بسيار بالاست

هلند موفق شد در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني با نتيجه 2 بر يک مکزيک را شکست دهد و به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند.

لوئيس فان خال سرمربي هلند پس از پيروزي تيمش برابر مکزيک گفت: به بازيکنانم ايمان داشتم و تا دقيقه پاياني براي پيروزي تلاش کرديم. رطوبت هوا بسيار بالا بود و اين کار را سخت کرده بود. تا دقيقه 90 براي گل زدن تلاش کرديم و مزد تلاشمان را هم با دو گل گرفتيم. اين پيروزي خيلي اعتماد به نفس ما را بالا مي برد. براي بازيکنانم خيلي خوشحالم که تلاششان به بار نشست و توانستيم پيروز اين ديدار باشيم. در بين دو نيمه تغييرات سيستمي در تيم ايجاد کردم و مزد آن را هم گرفتيم و در نيمه دو مبازي بسيار بهتري از خود نشان داديم.

سرمربي تيم ملي هلند درباره مصدوميت نايجل ده يونگ ادامه داد: او به دليل گرفتگي ماهيچه تعويض شد. ده يونگ يکي از مهم ترين بازيکنان ما محسوب مي شود و نبود او ضربه بزرگي به ما زد. پزشکان فردا او را مداوا خواهند کرد تا شرايط او براي بازي هاي بعدي مشخص شود.

فان خال با تمجيد از اسنايدر گفت: او در اين ديدار بسيار تعيين کننده بود. اسنايدر خيلي دويد و تاثير زيادي در پيروزي ما داشت. از او به خاطر نمايش خوبي که داشت تشکر مي کنم.

سرمربي لاله هاي نارنجي ادامه داد: در اين ديدار مالکيت توپ بالايي داشتيم و توانستيم بازي را کاملا به کنترل خود دربياوريم. در بلازي هاي قبلي مان برابر شيلي و استراليا توپ کمتر در اختيار ما بود اما در اين ديدار مکزيک بازي بسته اي از خود نشان داد و باعث شد توپ در اختيار ما باشد. جام هنوز براي ما تمام نشده است. بايد منظر بمانيم و ببينيم حريف ما چه تيمي خواهد بود.

سرمربي تيم ملي هلند در پاسخ به درصد موفقيت تيمش در مرحله يک چهارم نهايي گفت: رسانه هاي هلندي قبل از جام جهاني ادعا کردند که ما در همان مرحله نخست حذف مي شويم اکنون به فکر صعود در مراحل بالا هستيد؟ روحيه تيمي بازيکنانم بسيار بالاست و اين مهم ترين موضوع براي ماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا