گوناگون

فراخوان ششمين كنگره ملي شعر فاطمي منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این کنگره ملی با هدف اشاعه و ترويج فرهنگ فاطمي، تبيين ارزش هاي سبك زندگي فاطمي، اعتلاي ارزش هاي انساني در پرتو سيره عملي حضرت زهرا (س)، نشان دادن عظمت و جايگاه حضرت زهرا(س) نزد اهل بيت (ع) و گراميداشت پديدآورندگان آثار فاخر شعر در زمينه سيره، شخصيت و معارف فاطمي برگزار می‌شود.

زندگي و ابعاد سياسي، فرهنگي اجتماعي و جلوه هاي رفتاري حضرت زهرا موضوع اصلی این کنگره بوده و بحث حضرت زهرا(س) در آيينه کلام نبوي به عنوان موضوع ويژه آن در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، این جشنواره در سه بخش كلاسيك، كودك و نوجوان و ترانه برگزار مي شود و محدوديت سني براي حضور شركت كنندگان وجود ندارد.

علاقمندان می‌توانند آثار و اشعار خود را برای شرکت در این کنگره ملی به نشانی قم، خيابان جمهوري اسلامي، نبش كوچه 28 ، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، دبيرخانه دائمي كنگره ملي شعر فاطمي ارسال کرده و یا با شماره 32114240-025 تماس بگیرند.

همچنین آدرس اینترنتی kongerefatemi.blogfa.com برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده و پست الکترونیکی kongerefatemi@gmail.com نیز مسیر دیگری برای دریافت آثار شاعران است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا