گوناگون

فرهنگ سازی در خانواده اولویت کاری ستاد امر به معروف در كردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، آذر موسوی ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان یکی از اولویت های کاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ترويج اين فريضه ديني درد بين خانواه هاست.

وي با اشاره به اهميت و نقش خانواده در راستاي ترويج امر به معروف و نهي از منكر عنوان كرد: دشمنان به دنبال تضعیف خانواده ها هستند و از این رو باید با بصیرت افزایی و فرهنگ سازی مناسب خانواده ها را هر گونه آسیبی مصون سازیم.

وی با اشاره به این مطلب که پیروی از دستورات الهی و دین مبین اسلام یکی از معروفاتی است که باید در جامعه به ویژه جوانان ترویج داده شود، افزود: دشمن به دنبال آن است که منکرات را معروف جلوه دهد و از این رو به دنبال ضربه زدن به بنیان خانواده است.

مدیر امور بانوان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان بیان کرد: والدین باید فعالیت های فرزندان خود را با دقت بیشتری مورد بررسی و کنترل قرار دهند تا جوانان در دام تهاجمات فرهنگی نیافتند.

موسوی یادآور شد: باید بسترها و زمینه ها در جامعه و به ویژه خانواده به گونه ای باشد که بتواند به راحتی در برابر ناتوی فرهنگی ایستادگی کند و فتنه های دشمنان را خنثی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در اين نشست خبري به برنامه هاي در ست اجرا در راستاي ترويج امر به معروف و نهي از منكر اشاره كرد و ادامه داد: در راستای بصیرت افزایی و فرهنگ سازی در بین خانواده ها همایشی با عنوان تاج بندگی برگزار می شود.

مدیر امور بانوان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: این همایش به صورت استانی و از 30 مهر جاری تا آخر هفته امر به معروف و نهی از منکر در سنندج برگزار می شود.

موسوی در پايان سخنان خود اظهار داشت: محور همایش آسیب پذیری زنان در جامعه و راهکارهای مقابله با این آسیب پذیری ها است و در همين راستا انتظار مي رود كه با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته بتوانيم همايشي مناسب را در سطح استان كردستان برگزار كنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا