گوناگون

لزوم افزایش دامنه اختیارات استانداران/20 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در معادن کرمان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی ظهر شنبه در همایش گرامیداشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات امنیت را لازمه توسعه سرمایه گذاری دانست و گفت: وزیر اطلاعات نیز در این خصوص گفته است “سرمایه‌ گذاری موثر در امنیت و امنیت بسترسازی برای سرمایه‌ گذاری است”.

وی توسعه سرمایه گذاری در استان کرمان را راه از بین بردن محرومیت دانست و افزود: باید بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران در کرمان فراهم شود و امروز نیز امنیت مطلوب در این استان برقرار است.

ناکافی بودن اختیارات استانداران

استاندار کرمان گفت: زمانی که مسئولیت استانداری کرمان را پذیرفتم با دومسئله ناکافی بودن اختیارات استاندار و جریان‌های سیاسی متنوع در این استان مواجه بودم.

وی بر لزوم افزایش دامنه اختیارات استاندار تاکید کرد و ادامه داد: در واقع این جایگاه تشریفاتی بوده و برای توسعه استان اختیارات کافی را در اختیار ندارد.

رزم حسینی به شعار توسعه حول محور ولایت اشاره کرد و افزود: این شعار در استان کرمان در حال اجراست و همگی حول محور ولایت و با وحدت مشغول خدمت رسانی هستند.

وی گفت: تنها در سایه وحدت و آرامش فضای سیاسی است که می توان خدمت خوبی را به مردم ارائه داد که در این میان ائمه جمعه نقشی بسیار موثر و حائز اهمیت دارند.

استاندار کرمان با اشاره به طرح مثلث توسعه اذعان داشت: براساس این طرح همه مسئولین برای توسعه و پیشرفت منطقه و جذب سرمایه گذار تلاش می کنند.

امضاء 50 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در کرمان

وی از امضاء 50 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در این استان خبر داد و گفت: کرمان در زمینه جذب سرمیاه گذار رتبه نخست در کشور را به دست آورده است.

رزم حسینی به وجود ظرفیت های فراوان کرمان در حوزه معدن اشاره کرد و ابراز داشت: 20 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در معادن استان کرمان وجود دارد.

باز پس گیری 500 میلیارد تومان از اراضی دولتی در کرمان

وی از برخود جدی با حاشیه نشینان در کرمان خبر داد و گفت: حاشیه نشینی علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر آسیب ها و معضلات بسیاری را به همراه دارد.

رزم حسینی یادآور شد: در راستای برخورد با حاشیه نشینان 500 میلیارد تومان از اراضی از زمین خواران بازپس گرفته شد.

نماینده عالی دولت در استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث امنیت باید بسته امنیتی داشته باشیم، افزود: امروز ایران از امنیت مطلوب برخودار بوده و این در حالی است که در کشورهای سوریه، یمن، عراق و افغانستان شاهد ناامنی هستیم.

وی به وضعیت عراق اشاره کرد و گفت: جهل برخی از گروه ها در عراق سبب شده که گروه تروریستی داعش یک سوم خاک این کشور را تحت سلطه خود در آورد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا