گوناگون

فرهنگ شهادت توطئه فرهنگی دشمن را خنثی می کند

81176158 5716444

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار ˈ محمد حسین فیاض ˈ شنبه شب در در یادواره شهدای فصل بهار و عملیات بیت المقدس در حسینیه شهدای گمنام مهریز افزود: رویدادهای دفاع مقدس باید برای مردم و جوانان تبیین شود .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و بخصوص شهدای عملیات بیت المقدس اظهار کرد: رزمندگان جانبرکف اسلام در دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و ولایت فقیه بر دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شدند .

فرمانده تیپ 18 الغدیر استان یزد اظهار داشت: دشمنان در 35 سال گذشته با انواع توطئه ها برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی متوسل شده اند و این توطئه ها با هوشیاری و بصیرت مردم و حضور آگاهانه بسیجیان و رزمندگان اسلام نقش بر آب شده است .

فیاض گفت: در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی باید همچنان مقاومت در صحنه های مختلف نظام اسلامی و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضوری پرشور و آگاهانه داشت که قطعا دشمنان نمی توانند اهداف خود را دنبال کنند .

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص شهدای فصل بهار و عملیات بیت المقدس در خصوص درس های این حماسه مطالبی بیان کرد .

سرهنگ ˈ علیرضا زارع ˈ گفت: وحدت و همدلی در سایه ولایت فقیه و ارزش های الهی و معنوی ضامن عزت ، عظمت و سربلندی نظام مقتدر اسلامی است و باید همچنان مقاومت در دفاع از ارزش ها آرمان های نظام اسلامی آماده فداکاری و جانبازی بود .

در این مراسم که با نماز جاعت مغرب و عشا آغاز شد چند برنامه فرهنگی و همچنین پخش کلیپ در خصوص توطئه های دشمنان و نقش مردم ، بسیجیان و آمادگی در برابر هجمه های دشمنان صورت گرفت .

همچنین با لوح سپاس از سه رزمنده دلاور شهرستان مهریز که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند شامل ˈحسن رعیت ˈ ، ˈحسن رضا دهقانˈ و ˈمحمود زارع بیدکیˈ قدردانی بعمل آمد .ک2

7541/1968

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا