گوناگون

فریادهای کی‌روش در آخرین تمرین تیم ملی در آزادی

آخرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اردوی اتریش عصر امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اردوی اتریش عصر امروز از ساعت 17:45 در زمین اصلی استادیوم آزادی با حضور 28 بازیکن برگزار شد.

این چهارمین جلسه تمرینی ملی‌پوشان از دومین اردوی‌شان است که در تهران انجام می‌شد و به نوعی آخرین تمرین آنها پیش از جام جهانی در تهران هم به شمار می‌آمد.

بازیکنان در این تمرین با پیراهن و شورت سبز فسفری و جوراب سفیدرنگ در تمرین حاضر شدند. آنها بعد از گرم کردن بدن‌هایشان پاسکاری‌های دو به دو و گروهی و همین طور تمرین‌های بدنسازی شامل شنا، عبور از موانع، حرکات زیگزاگی و … را انجام دادند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی در مرحله بعدی دروازه بزرگ متحرک را به جلوی خط محوطه جریمه و روبه‌روی یکی از دروازه‌های اصلی قرار داد و بازیکنان در قالب چهار گروه در چهار گوشه زمین ایستادند. برنامه به این صورت بود که بازیکنان باید در موقعیت تک به تک قرار می‌گرفتند و دروازه‌ها را باز می‌کردند. شروع پاس از گوشه‌های زمین بود و در مواردی پاس‌ها مستقیم برای بازیکن حرکت کرده انجام می‌شد و در برخی موارد به صورت غیر مستقیم گیرنده پاس کمی به سمت دروازه نفوذ می‌کرد و با دادن پاس مورب بازیکن دیگری را در موقعیت تک به تک قرار می‌داد. این تمرین سرعت زیادی به خود گرفته بود.

به گزارش ایسنا در مرحله بعدی تمرین امروز ملی‌پوشان کی‌روش آن‌ها را به چهار دسته تقسیم کرد و هر چهار دسته در داخل زمین بودند و مقابل هم فوتبال بازی می‌کردند به طوری که عناصر دفاعی، میانی و هجومی از هم تفکیک شده بودند و چهار بازیکن شامل خسرو حیدری، احسان حاج صفی، مهدی شریفی و کریم انصاری فرد هم بدون کاور دسته دیگر را تشکیل می‌دادند.

حیدری و حاج صفی وظیفه حرکت در کناره‌ها و کمک به هر سه گروه را داشتند. انصاری فرد و شریفی هم همین کار را در خط حمله برای هر سه گروه انجام می‌دادند.

کی‌روش در اواسط تمرین در یک لحظه به شدت عصبانی شد و فریادهای بلندش باعث توقف در تمرین شد. او سوتش را هم به زمین پرتاب کرد و خطاب به بعضی بازیکنان از جمله احمد آل نعمه فریاد می‌زد که دستوراتش را اجرا کنند. مارکار آقاجانیان که وظیفه ترجمه صحبت‌های او را داشت به بازیکنان می گفت تمرکز داشته باشید و فقط به یک شیوه حمله نکنید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا