گوناگون

فعالیت 3200 ورزشكار سازمان يافته در دامغان/ سرانه فضای ورزش دامغان 92 سانتی متر مربع است

به گزارش خبرنگار مهر، مجيد محمدي پیش از ظهر پنجشنبه در ششمين روز از هفته تربيت بدني و ورزش در جمع اعضاي هئيت تكواندو شهرستان دامغان که در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان اين شهرستان برگزار شد با اشاره به این که سه هزار و 200 ورزشكار سازمان يافته در اين شهرستان فعالیت می کنند افزود: تاپايان سالجاري تعداد ورزشكاران دامغاني به چهار هزار و 900 نفر افزايش پيدا مي كند.

وي خاطر نشان کرد: شهرستان دامغان 38 هيئت  ورزشي و 16 باشگاه ورزشي خصوصي داراي مجوز از كميسيون ماده 5 دارد كه در طول سال فعاليت ورزشي در رشته هاي مختلف دارد.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان سرانه اماكن ورزشي در شهرستان دامغان به ازاي هر نفر 92 سانتي متر مربع دانست و تصریح کرد: اين سرانه تا پايان برنامه پنجم توسعه سياسي اقتصادي، اجتماعي فرهنگي  و وزشي كشور بايد به يك متر مربع افزايش پيدا كند.

دبير شوراي ورزش شهرستان  دامغان با بيان اينكه  36 مكان ورزشي سرپوشيده و روباز در اين شهرستان وجود دارد عنوان کرد: اعتبار  ورزش شهرستان دامغان از محل اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي استان سمنان در سال جاري 500 ميليون تومان و سال گذشته 390 ميليون تومان بود.

محمدي اذعان داشت: ورزش مي تواند عرصه پيشرفت را براي جوانان فراهم  آورد و ه عنوان يك ضرورت و نياز در زندگي همه افراد به صورت عام و نيز به عنوان يك ركن اساسي و حياتي براي حضور در فعاليت هاي اجتماعي از اهميت خاصي برخوردار است .

در ابتداي اين ديدار رئيس هيئت تكواندو شهرستان دامغان گزارشي از فعاليت ها و اقدامات انجام شده از سوي اين هيئت بيان كرد .

هفته تربيت بدني و ورزش از 26 مهرماه  آغاز و تا دوم آبان ماه سالجاري ادامه دارد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا