گوناگون

فولاد خوب کار کرد ولی السد شایسته تر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عموته شامگاه چهارشنبه پس از کسب پیروزی تیمش در برابر فولاد خوزستان در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اهواز در نشست خبری پایان این بازی اظهار کرد: قبل از بازی گفته بودیم 50 درصد فرصت صعود داریم ولی با ارائه یک بازی خوب موفق شدیم 100 فرصت صعود را به دست بیاوریم.

وی افزود: تیم ما گل های اول و دوم خود را در زمان مناسبت به ثمر رساند و پس از آن توانستیم با تاکتیک های مناسب، بازی را کنترل کنیم.

عموته ادامه داد: تیم فولاد خوزستان خوب کار ولی تیم ما شایسته تر بود و به خوبی از موقعیت های خود استفاده کرد. تیم ما از تمام امکانات لازم برای صعود استفاده کرد زیرا ما می دانستیم نتیجه بازی رفت به سود هیچ یک از تیم ها نیست به همین دلیل سعی کردیم گل اول بازی را با ثمر برسانیم.

سرمربی تیم السد قطر اظهار کرد: تیم ما زمانی که گل دوم را به ثمر رساند شاکله ترکیب تیم حریف از هم پاشیده شد و پس از آن بازهم موقعیت های خوبی به دست ما رسید.

عموته عنوان کرد: تمامی بازیکنان ما 90 درصد توانایی خود را در زمین پیاده کردند و همین امر باعث شد بتوانیم در بازی برگشت بهتر کار کنیم.

وی گفت: اخراج بازیکن ما در این بازی فشار فراوانی را در دقایق پایانی به ما وارد کرد و تیم فولاد حملات بی شماری را روی دروازه السد برنامه ریزی کرد به همین دلیل تیم ما تدافعی تر عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد رفت و برابر این تیم به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کرد تا به خاطر گل زده السد در خانه حریف، نماینده ایران از دور مسابقات کنار برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا