گوناگون

قرارگاه مبارزه با سرقت در مرکز استان سمنان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود رسولی فر صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: تا پایان نیمه اول امسال در شهرستان های سمنان و شاهرود قرارگاه مبارزه با سرقت راه اندازی می شود.

وی افزود: ماموریت قرارگاه های شهرستانی، پیشگیری و مقابله با سرقت های شایع در استان از جمله سرقت لوازم داخلی خودرو و سرقت موتورسیکلت است.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به مطالبات مردمی در این بخش، یکی از ماموریت های مهم نیروی انتظامی در سال جاری را مقابله با انواع سرقت برشمرد و افزود: در این ارتباط با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در استان، همگام با سراسر کشور، اجرای دقیق طرح جامع مقابله با سرقت با جدیت در دستور کار قرار دارد.

رسولی فر اظهار داشت: پلیس آگاهی سمنان سال گذشته بسیاری از سارقانی را که پس از ارتکاب به جرم در استان های دیگر، سمنان را محل خرید و فروش اموال مسروقه خود انتخاب می کردند شناسایی و دستگیر کرده است.

وی به پیشگیری و کنترل افراد و مجرمان سابقه دار در استان سمنان اشاره کرد و گفت: افراد سابقه دار دارای پرونده های مخصوصی در آگاهی هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در خاتمه به امکانات و تجهیزات نیروهای تخصصی پلیس نیز اشاره کرد و گفت: به دنبال نهضت علمی کشف جرایم در ناجا در دهه های اخیر، سمنان نیز به آزمایشگاه های مدرن بیولوژی، خون شناسی، خط شناسی، اسناد مشکوک و اسلحه شناسی مجهز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا