گوناگون

سپاه خلخال در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی رتبه اول استانی را کسب کرد

81198198 5755738

به گزارش ایرنا ، سرهنگ مصطفی کریمی روز پنجشنبه در همایش فصلی اعضای مجمع بسیج خلخال افزود: در سال گذشته 85 طرح اقتصاد مقاومتی با پرداخت اعتباری بیش از شش میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به مجریان این طرح ها در زمینه های مختلف پرورش مرغ خانگی ، قارچ رعفران و دیگر محصولات کشاورزی و گلخانه ای از طریق سپاه ناحیه خلخال اجرا شد.

وی گفت: این طرح ها با همکاری جهاد کشاورزی خلخال با بسیج سازنگی سپاه اجرا شده است.

وی اظهار کرد: به دلیل کسب رتبه اول سپاه خلخال در این زمینه اعتبارات عمرانی و تسهیلات اقتصاد مقاومتی امسال سپاه با سه برابر افزایش به بیش از 20 میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: این اعتبار در جهت حمایت از برنامه های دولت و تحقق شعار اقتصادی سال برای اجرای پروژه های عمرانی در مناطق محروم و روستایی از جمله پروژه های آبرسانی ، احداث خانه های بهداشت و تکمیل ساختمان نیمه کاره مساجد هزینه خواهد شد.

وی هرگونه تحول اقتصادی را در سایه تغییرات و تحولات فرهنگی دانست و گفت: تا زمانی که تغییرات اساسی در فرهنگ جامعه صورت نگرفته و فرهنگ الگوی درست مصرف کردن در بین مردم نهادینه نشده دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی با مشکل همراه خواهد بود.

وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی ، ترویج فرهنگ مصرف کالاهای تولید داخل کشور همراه با پرهیز از خرید و مصرف اقلام خارجی و درست مصرف کردن را از راهکارهای دستیابی به اهداف طرح اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار امسال در زمینه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کرد.

شهرسان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7119/594/593

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا