گوناگون

قطار شهری کرج چک سفید امضای دولت را می‌خواهد

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با کاهش تحریم‌های اقتصادی، بستر مناسبی برای تکمیل قطار شهری کرج ایجاد شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، داوود وحیدی گفت: اعداد و ارقام کوچک دردی از مشکل قطار شهری کرج دوا نمی‌کند و فی‌الواقع این طرح نیازمند صدور چک سفید امضاء از سوی دولت است.

وی افزود: طی هفته گذشته نیز بخش عمده فعالیت شورای شهر کرج به پیگیری مباحث پروژه قطار شهری کرج اختصاص داشته است؛ چرا که راه‌اندازی شش کیلومتر قطارشهری از منطقه حصارک تا چهارراه طالقانی، حداقل نیازمند 510 میلیارد تومان نقدینگی است.

این عضو شورا تصریح کرد: راهکارهای متفاوتی پیشنهاد شد که در نهایت مقرر شد با تشکیل کمیسیون تلفیق، راهکارهای ارائه شده مورد بررسی قرار گرفته و شیوه‌های مفیدتر و کاربردی‌تر به اجرا گذاشته شود.

وحیدی ادامه داد: البته بخشی از این راه‌ها انجام شده و تلاش شده است با حرکت به سمت درآمدزایی، مسیر مذکور را با بهره‌مندی از دو ایستگاه و بدون فعال کردن دپو، راه‌اندازی نماییم که البته با توجه به بالا بودن ارقام مورد نیاز، این راهکارها هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده است.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود با تامین رقم حداقلی 510 میلیارد تومان، مسیر اعلام شده ظرف 15 ماه احداث شود که این امر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های دست اندرکار از جمله استانداری با مدیریت شهری و پشتیبانی سازمان قطار شهری است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا