Mihanpostگوناگون

کشتی گیران همدانی جواز حضور در مرحله نهایی تیم ملی را دریافت کردند

حمدالله چاروسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اسامی نفرات دعوت شده به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان افزود: در بین دعوت شدگان میثم مصطفی جوکار در وزن ۸۶ کیلوگرم و جمال میرزایی در وزن ۹۷ کیلوگرم دو سهمیه کشتی استان همدان در این مسابقات هستند.

وی بیان داشت: همچنین مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای ۲۹ و ۳۰ خردادماه جاری در سالن شهید بابایی شهرستان قزوین برگزار می شود.

چاروسایی اضافه کرد: مسعود کمروند دیگر کشتی گیر همدانی حاضر در انتخابی تیم ملی است که در وزن ۶۶ کیلوگرم با نام استان مرکزی در رقابت شرکت می کند.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال گفت: در مسابقات چهارجانبه هفته جوان تیم آموزش و پرورش به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی ابراز داشت: روز گذشته در دیدار رده بندی این رقابت ها دو تیم خبرنگاران ورزشی و منتخب سمن ها به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان منتخب سمن ها موفق شد یک بر صفر حریف خود را شکست دهد و مقام سوم این رقابت ها را بدست آورد.

چاروسایی اذعان داشت: در دیدار فینال این رقابت ها نیز دو تیم آموزش و پرورش و ارشاد به مصاف یکدیگر رفتند که در ضربات پنالتی آموزش و پرورش به پیروزی رسید و قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: در پایان این رقابت ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان و با حضور ربانی مهر معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل به تمامی تیم های حاضر در این لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا