گوناگون

ماجدي: مسي نبود آرژانتين به گل نمي‌رسيد

ميرشاد ماجدي در خصوص ديدار تيم‌هاي ايران و آرژانتين در جام جهاني 2014 برزيل گفت: به نظرم بازي خوبي کرديم اما در نيمه اول با دفاع مطلقي که داشتيم نفوذناپذير نشان داديم و هر چه به آخر بازي نزديکتر مي‌شديم روحيه بازيکنان آرژانتين بيشتر به هم مي‌ريخت. در نيمه دوم هم آرژانتيني‌ها غافلگير شدند چرا که بار دفاعي ما کمتر شده بود و وارد فاز تهاجمي شده بوديم. به طوري که حتي مي‌توانستيم دروازه‌ آرژانتين را باز کنيم. من فکر مي‌کنم تفکرات کي‌روش اين گونه بود که استرس را به تيم آرژانتين منتقل کند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: به نظر من مسي ايران را شکست داد نه آرژانتين چرا که فقط بازيکني مثل او مي‌توانست آن ضربه را گل بزند و اگر مسي در بازي نبود محال بود آرژانتين به گل برسد. به نظرم بايد به بازيکنان تيم ملي تبريک گفت و بايد اين ساختار وارد فوتبال پايه هم بشود. چرا که وقتي مي‌بينيم تيمي مثل آرژانتين با بازيکناني که قيمت‌شان در حدود 520 ميليون يورو است مقابل ما اينگونه به بن‌بست مي‌خورد اين جاي تقدير دارد.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در مورد ديدار ايران مقابل بوسني هم گفت: تفکرات کي‌روش به درد تورنمنتي مثل جام جهاني مي‌خورد اما بايد در نظر گرفت بوسني در دو بازي شکست خورده و مثل شير زخمي است و براي بازي با ما براي اعاده حيثيت به اين بازي مي‌آيد و اگر اين تيم را دست کم بگيريم به مشکل مي‌خوريم. به نظرم بايد با تفکرات همين دو بازي به مصاف اين تيم برويم.

سرپرست تيم فوتبال در ادامه در مورد غيبت مهدي پاشازاده در تمرينات اين تيم خاطرنشان کرد: او با من تماس گرفت و گفت که براي برخي کارهايش بايد به تبريز برود اما ديگر با من تماس نداشته و من نمي‌دانم که مشکلاتش حل شده و برمي‌گردد يا با مديران تيم‌ ديگري صحبت کرده است اما فکر مي‌کنم اگر موضوعي بود آن را با من در ميان مي‌گذاشت.

وي در خصوص جذب دروازه‌بان براي استقلال هم اظهار داشت: بازيکنان را قلعه‌نويي انتخاب مي‌کند اما مطمئن باشيد استقلال بدون دروازه‌بان خوب نمي‌ماند.

ماجدي در پايان درباره اينکه گفته مي‌شود استقلالي‌ها از استقلالي بودن منصوريان استفاده مي‌کنند و از طريق او مي‌خواهند بيرانوند را به اين تيم بياورند، ‌افزود:‌ من در جريان اين موضوع نيستم چرا که مسئوليت نقل و انتقالات با من نيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا