گوناگون

مالباختگان پرونده میلیاردی براساس حروف الفبا مراجعه کنند

81224787 5801621

به گزارش ایرنا براساس این اطلاعیه که پنجشنبه شب نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد ، مالباختگان براساس حروف الفبا به سه گروه تقسیم شده اند که در فاصله سه دوره ده روزه تعیین شده باید فرم خود را تجویل مسوولان قضایی دهند.

دراین اطلاعیه آمده است: باتوجه به ایام ماه مبارک رمضان و بمنظور تسهیل و سرعت بخشی در امر ثبت مشخصات و تحویل فرم های موضوع بیانیه شماره یک با در دست داشتن فرمهای تکمیل شده واصل و تصویر مدارک خود همه روزه از ساعت 8.30 الی 14 به ترتیب ذیل به آدرس بوشهر خیابان شهید چمران ( چهارباندی سابق) ورزشگاه کارگران مراجعه کنند.

دادگستری استان بوشهر در این اطلاعیه یادآورشده است: کسانی که اول نام خانوادگی آنان حرف الف تا د است از تاریخ 14 لغایت 24 ماه جاری ، کسانی که اول نام خانوادگی آنان حرف ذ تا ظ است از 25 ماه جاری تا پنجم مردادماه و کسانی که اول نام خانوادگی آنان حرف ع تا ی است از ششم تا شانزدهم مرداد ماه امسال به محل تعیین شده مراجعه و فرم خود را تحویل دهند.

در پایان این اطلاعیه آمده است:برای جلوگیری از سرگردانی ،مالباختگان از هر گونه مراجعه به مکان های دیگر غیر از آدرس اعلام شده خودداری کنند.

در همین رابطه بازپرس پرونده سودهای مضاربه ای در بوشهر در گفته وگو با خبرنگاران گفته بود:تاکنون سه متهم در خصوص سودهای غیر متعارف قراردادهای مضاربه صوری در بوشهر دستگیر و دو پرونده بررسی شده و یک پرونده دیگر باقی مانده است.

محسن مقدس اضافه کرد:در پرونده اول شش هزار و 54 نفر و در پرونده دوم نزدیک به 2 هزار نفر مبالغی را پرداخت کرده اند و برآورد اولیه از پرونده سوم نیز این است که کمتر از 500 نفر دیگر وارد این پرونده شده اند.

وی یادآورشد:بخشی از اموال متهمان شناسایی شده و مقادری هم که سعی در کتمان آن داشتند، با همکاری ضابطان قضایی شناسایی و توقیف شدند تا به پرونده رسیدگی شود.

مقدس با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل از متخصصین در دادگستری استان بوشهر گفت : مالباختگان می توانند با تکمیل فرم هایی که توسط این کارگروه تبیین و بر روی سایت دادگستری استان قابل دریافت است اقدام به پیگیری حق خود کنند .

وی اضافه کرد :این کارگروه تخصصی برای شناسایی املاک متهمین و چگونگی برگشت اموال مردم شکل گرفته و دادن فراخوان به مالبختگان برای پر کردن این فرم ها در راستای اولویت بندی نحوه پرداخت پول مالباختگان است.

بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده متهمین میلیاردی بوشهری با اعلام مهلت یک ماه برای تکمیل فرم ها عنوان کرد : کسانی که وجوهی در هر کدام از سه پرونده و نزد هر کدام از سه شخص جلب شده در قالب مضاربه ، سپرده و یا هر عنوان دیگری دارند با پر کردن این فرم ها می توانند به دستگاه قضا برای برگشت وجوه شان در حد موجودی فرد متهم کمک کنند .

وی با اعلام اهتمام ویژه دستگاه قضایی استان برای بازگرداندن وجوه تحت یک مدیریت به نفع مالبختگان گفت : تمام اموالی که از متهمین اخذ می شود طی یک فرایند در اختیار مالباختگان قرار می گیرد و دادگستری استان بنا ندارد آنها را ضبط کند ولی به صاحبان اصلیش برگشت ندهد.

مقدس اظهارکرد: از بیش از هشت هزار نفر مالباحته در سه پرونده ، بیش از چهار پنجم این افراد بدون گرفتن هیچ گونه سودی متصرر شدند که در کارگروه تخصصی دادگستری در صورتی که فرم پر کنند در رده و اولویت نخست پرداخت وجه شان بر اساس میزان موجودی کشف شده از مهمین قرار می گیرند.س/1

628

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا