گوناگون

محمد دایی: کارخانه بازیکن‌سازی در پرسپولیس را دوباره احیا می‌کنیم

محمد دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افزود: علی دایی اعتقاد خاصی به جوانان دارد و اگر در طول فصل قبل و نقل و انتقالات این فصل ریز شوید می‌بینید که تمامی بازیکنان مستعد در رده‌های ملی را جذب کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مشخص نبودن وضعیت مهرداد پولادی، جلال حسینی و خلعتبری ما بازیکنان جایگزین را شناسایی کردیم که در صورت عدم توافق این بازیکنان از آنها در تیم استفاده کنیم. البته درباره‌ی نیلسون باید بگویم که این دروازه‌بان تا فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود.

دایی عنوان کرد: قرار است طی هفته‌های آتی یک اردوی خارج از کشور در ترکیه یا ایتالیا برگزار کنیم که با هماهنگی‌های صورت گرفته احتمالا این اردو در هفته آینده خواهد بود. عصر فردا هم یک بازی دوستانه با تیم تازه لیگ برتری شده‌ی پدیده شاندیز خواهیم داشت.

وی در خصوص تمرینات آماده سازی تیم گفت: در حال حاضر تمرینات را در دو نوبت انجام می‌دهیم تا در این فصل هم بتوانیم عملکرد قابل قبول و درخور نام پرسپولیس را از خود به معرض نمایش بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تصمیم علی دایی تیم پرسپولیس با همان ترکیب کادر فنی در مسابقات حاضر خواهد شد و فقط کریم باقری با نهایی شدن برنامه‌هایش به کادر فنی تیم اضافه می‌شود. سعی داریم با استفاده از استعدادهای ناب در تیم‌های پایه ملی و بکارگیری آنها در تیم بزرگسالان پرسپولیس، کارخانه بازیکن سازی را در این باشگاه از نو احیاء کنیم.

انتهاي پيام /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا